site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram wprowadza opcję, która pozwala przywrócić usunięte materiały
15.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram wprowadza opcję, która pozwala przywrócić usunięte materiały

kate-torline-VeiqoYAEeis-unsplash

Instagram rozpowszechnia nowe narzędzie, które umożliwia przywrócenie treści z kont użytkowników. Funkcja “Ostatnio usunięte” ma za zadanie uporządkować treści opublikowane na profilu, a także pomóc zapobiegać czynnościom hakerskim.

Opcja powstała w odpowiedzi na liczne prośby użytkowników portalu. Osoby korzystające z medium mają dość licznych ataków hakerów, którzy włamują się na ich konta i usuwają opublikowane posty. Aby temu zaradzić, Instagram stworzył narzędzie, które znacznie utrudni działania cyberprzestępców.

Jak to działa?

Kiedy internauta zechce trwale usunąć post lub inny materiał rozpowszechniony na portalu, zostanie poproszony przed administrację o potwierdzenie, że jest prawowitym właścicielem konta. Natomiast zdjęcia, filmy, rolki, filmy IGTV i historie, których użytkownicy zdecydują się pozbyć, są natychmiast kasowane z Twojego konta i przenoszone do folderu “Ostatnio usunięte”.

źródło: about.instagram.com

Wyrzucone historie, które nie znajdują się w archiwum, pozostaną w folderze przez maksymalnie 24 godziny. Cała reszta zostanie automatycznie usunięta 30 dni później. W ciągu tych 30 dni można uzyskać dostęp do archiwalnych treści, przechodząc do sekcji Ustawienia > Konto > Ostatnio usunięte, stamtąd jest możliwość przywrócenia ich lub trwałego usunięcia. Usługa jest dostępna w najnowszej wersji aplikacji Instagram. 

Narzędzie jest bardzo potrzebne nie tylko przez wzgląd na cyberprzestępczość, lecz także w wyniku ludzkiego rozkojarzenia. Miejmy nadzieję, że użytkownicy będą z niej musieli jak najrzadziej korzystać.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Kate Torline/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGwiazda Jakości Obsługi 2021 dla Rossmanna
Walentynkowa kampania “Wyznaj miłość na mieście”

Podobne wpisy:

  • linkedin-2616651_1280
    LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • pexels-energepiccom-174938
    Instagram zwiększy liczbę uczestników w transmisjach live

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...