site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram wprowadza zmiany w Stories
18.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram wprowadza zmiany w Stories

georgia-de-lotz-CiSizRTO8U8-unsplash

Administratorzy portalu postanowili spersonalizować kamerę w relacjach Stories. Opcja pozwoli na lepsze dopasowanie wszystkich funkcji do wymagań użytkownika, w tym relacji na żywo, która zostanie uzupełniona o możliwość przekazywania pieniędzy.

Do tej pory internauci, którzy chcieli skorzystać z wybranego narzędzia, musieli w dolnym widoku aparatu przeciągać palcem poszczególne motywy, w tym możliwość transmisji na żywo, aby wybrać jedną z nich. Wkrótce dzięki udoskonaleniu aplikacji, korzystanie ze Stories stanie się prostsze i wygodniejsze.

  • źródło: wersm.com
źródło: wersm.com

Zarządcy Instagrama zdecydowali się zmodyfikować funkcję w taki sposób, aby algorytm dostosował się do preferencji i działań użytkowników. Portal będzie rejestrował naszą aktywność i dostosuje te motywy, z których korzystamy najczęściej. Dodatkowo opcja transmisji na żywo również ulegnie zmianom, ponieważ zostanie oddzielona od pozostałych narzędzi. 

Wprowadzenie tej modyfikacji pozwoli m.in. influencerom czy organizacjom na sprawniejsze uruchomienie funkcji. Co więcej, podczas korzystania z transmisji, będzie możliwość uruchomienia zbiórki pieniędzy. Wszystkie opcje zostaną uporządkowane, dzięki czemu z łatwością odnajdziemy motywy, w tym również te, które zostały niedawno wprowadzone. 

Na razie nie wiadomo kiedy administratorzy serwisu udostępnią odświeżoną wersję portalu. Jedno jest jednak pewne, planowane zmiany mogą znacząco ułatwić korzystanie ze Stories nie tylko początkującym użytkownikom medium, ale również tym, którzy mają Instagrama od dłuższego czasu.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Georgia de Lotz/Unsplash

Instagram nowość Stories

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMattel startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że zabawa nigdy się nie kończy
30 lat polskiego streetwearu, czyli uliczne inspiracje krajowego brandingu

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-XfnfMlNpWDo-unsplash
    TikTok stawia na naukę!
  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow