site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram z nowymi narzędziami w Rolkach
29.07.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram z nowymi narzędziami w Rolkach

luke-van-zyl-Fs1hfkNOGsQ-unsplash

Instagram dodaje nowe funkcje, aby jeszcze bardziej ułatwić proces tworzenia rolek i sprawić, by treści video stały się bardziej angażujące i kreatywne. Nowe narzędzia pozwolą fanom Rolek dzielić się swoimi historiami ze społecznością w nowy sposób. Dzięki aktualizacjom wszystkie treści video o długości poniżej 15 minut będzie można edytować i dopasować do formatu rolek, a co więcej, odtwarzanie tych filmików będzie także dostępne w trybie pełnoekranowym.

Wśród nowych narzędzi, które zapowiada Instagram, można znaleźć:

  • Remiksowanie zdjęć: gdy zremiksujesz zdjęcie, automatycznie zamieni się ono w rolkę, do której możesz z łatwością dodawać już własne kreatywne treści.
  • Nowe szablony rolek: pozwalają na edytowanie rolek w łatwy sposób. Wystarczy dodać swoje klipy wideo do gotowego szablonu z muzyką.
  • Dodawanie klipów: zamiast dwóch rolek pojawiających się w tym samym czasie teraz istnieje możliwość dodania osobnego klipu jako odpowiedzi na filmik innej osoby.
  • Tryb Dual: umożliwia jednoczesne nagrywanie przednią i tylną kamerą urządzenia, aby uchwycić zarówno niepowtarzalny moment, którym chcesz się podzielić, jak i swoją reakcję.

Więcej informacji na temat nowych narzędzi do tworzenia rolek można znaleźć tutaj.

Źródło zdjęcia głównego: Luke van Zyl/Unsplash

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNFT. Czym jest i do czego służy niewymienialny token?
Nowe zakładki Home i Feeds na Facebooku

Podobne wpisy:

  • will-francis-r02wxT3-PYw-unsplash
    Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki
  • nathana-reboucas-LIfRyiWWBZs-unsplash
    Instagram testuje nową funkcję Live Producer

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...