site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagram zwiększy liczbę uczestników w transmisjach live
2.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagram zwiększy liczbę uczestników w transmisjach live

pexels-energepiccom-174938

Instagram planuje zwiększyć liczbę uczestników biorących udział w transmisjach live. O całym procesie poinformował sam szef aplikacji, Adam Mosseri, podczas wywiadu z Lilly Singh w jej talk show “A Little Late”. Z rozmowy dowiadujemy się również, że aktualizacja pozwoli na zwiększenie uczestników rozmowy do maksymalnie czterech osób. 

Mosseri przyznał, że testowanie tej funkcjonalności zostało rozpoczęte w Indiach w grudniu 2020. W związku ze wzrostem zainteresowania transmisją strumieniową live na rynku indyjskim i Instagramem, uruchomiono nową wersję próbną transmisji na żywo z wieloma uczestnikami. Liczba wyświetleń na instagramowych live’ów w Indiach wzrosła o ponad 60%, a umożliwienie takie opcji dla większej liczby osób może wzbudzić większe zainteresowanie niż dotychczas (źródło). 

Transmisje na żywo odnotowały duży wzrost w minionym roku, ponieważ w trakcie lockdownu ludzie poszukiwali sposobów na pozostanie w kontakcie z bliskimi, przyjaciółmi czy współpracownikami. 

Zwiększenie liczby uczestników w transmisjach live, otworzyłaby szereg możliwości i opcji. Aktualizacja umożliwiłaby m.in. przeprowadzanie wywiadów, zapraszanie fanów czy innych osób do rozmowy. 

Nie ma jeszcze konkretnej daty, co do premiery aktualizacji Instagrama, ale powinna pojawić się już niedługo.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: energepic.com/Pexels

Instagram nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBędzie dobrze. Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR
Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić. Żubr wystartował z 6. edycją promocji „Dwa Szybkie Żubry”

Podobne wpisy:

  • isaac-mehegan-7x5V13744KM-unsplash
    Planowanie trasy przyjazne środowisku. Google Maps wskaże taką, która generuje najniższy stopień śladu węglowego
  • brett-jordan-tWX_ho-328k-unsplash
    Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w Aktualnościach

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...