site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Instagramowy Live - nie tylko na smartfonie
27.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Instagramowy Live – nie tylko na smartfonie

le-buzz-aM9sj98dI2A-unsplash

Większość użytkowników, którzy korzystali z popularnej aplikacji do dzielenia się zdjęciami, mogli czuć się poirytowani, kiedy podczas dłuższej transmisji nie było możliwości wykonania innych czynności na telefonie. Albo gdy live został nagle przerwany przez przychodzące połączenie. Dlatego Instagram wychodzi na przeciw potrzebom użytkowników, wprowadzając użyteczne rozwiązanie.

Wideo w czasach koronawirusa

Pandemia spowodowała, że większość czasu spędzamy w domu. Artyści, gwiazdy sportu i fitnessu, wiele instytucji, a także zwykli użytkownicy Instagrama postanowili poprzez live’y kontaktować się z obserwatorami i tym sposobem dalej świadczyć swoje usługi. Przekłada się to na większą ilość transmisji, dlatego Instagram wprowadził opcję, dzięki której live można obejrzeć z poziomu komputera.

Co się zmieniło?

Udostępnienie opcji na desktopie wymagało kilku zmian – aplikacja mobilna pozostaje taka sama.

źródło: socialmediatoday.com

Na powyższym zrzucie ekranu można zauważyć, że korzystając z aplikacji na komputerze jakość filmu będzie miał wysoką jakość, zaś komentarze i reakcje zostały umieszczone po prawej stronie pulpitu. Tym samym z łatwością można scrollować wypowiedzi użytkowników, a pojawiające się emotikony innych użytkowników nie zakłócą transmisji.

Tym samym aktualizacja wprowadza nowe rozwiązanie – osobny adres URL do transmisji na żywo. Oznacza to, że oglądając live’a można wypromować własnego za pomocą bezpośredniego linku, zamiast polecania użytkownikom swojego kanału. Wcześniej, bez adresu URL, było to po prostu niemożliwe. 

źródło: businessinsider.com
Live na komputerze przyszłością aplikacji

Jest to ciekawy eksperyment, który pokaże, ile osób skorzysta z nowej możliwości i będzie oglądało transmisje na żywo z poziomu komputera.

Adam Mosseri, CEO Instagrama, oświadczył, że platforma ma w zanadrzu więcej planów co do wspierania swoich użytkowników i twórców korzystających z live’ów. Sprawi to, że transmisje na żywo będą strategicznym rozwiązaniem w aplikacji (źródło).

Autor tekstu: Paulina Grabara
Źródło zdjęcia głównego: Le Buzz/Unsplash

desktop Instagram live

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJustyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante
Jak koronawirus zmienia wzorce wyszukiwań i budżety reklamowe w Google Ads?

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow