site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Iskial i USP Zdrowie walczą z monotonią w akcji #OdporniNaNudę!
14.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Iskial i USP Zdrowie walczą z monotonią w akcji #OdporniNaNudę!

sven-brandsma-93s6ATWRwm0-unsplash

Iskial jako marka wspierająca odporność dzieci i dorosłych, również w tym trudnym czasie chce stanowić pomoc, wspierając odporność zarówno zdrowotną, jak i odporność na nudę. We współpracy z influencerami proponuje szereg aktywności fizycznych, ale też umysłowych, z których może korzystać cała rodzina!

Coraz trudniej opierać się nudzie i monotonii, kiedy po ponad miesięcznej kwarantannie dni zlewają się w jeden. Gry planszowe domownicy zaczynają już pisać sami, puzzle stanowią wyzwanie tylko z zamkniętymi oczami, a na sportowe zmagania na żywo jeszcze trzeba poczekać. Z pomocą przychodzi jednak marka Iskial, która we współpracy z influencerami zaprasza do akcji #OdporniNaNudę!

Pod hashtagiem #OdporniNaNudę w kreatywny sposób aktywizuje dzieci, a także rodziców do wspólnej zabawy – zarówno tej fizycznej, poprzez ćwiczenia ruchowe w domu przygotowane we współpracy z influencerami, jak i umysłowej z kreatywnymi pomysłami na zabawę przy biurku. Specjalną platformę można odwiedzić na stronie internetowej, która skupia wszystkie przygotowane aktywności. 

Bądźmy #OdporniNaNudę!

Kampania obecna jest w mediach digitalowych. Istotnymi kanałami promocji są social media: kanały własne influencerów oraz kanały marki. Przewidziana jest również szeroka kampania display, aktywna m.in. w portalach horyzontalnych (serwisy informacyjne i parentingowe). Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

Źródło zdjęcia głównego: Sven Brandsma/Unsplash

akcja społeczna influencerzy Iskial koronawirus USP Zdrowie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEmpik stworzył aplikację muzyczną
Obsługa klienta w handlu internetowym – co zmienił koronawirus?

Podobne wpisy:

  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie
  • malte-helmhold-9E6ziBJjEX4-unsplash
    Firmy chętnie inwestują w influencer marketing. Jakie prognozy dla branży?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow