Iskial jako marka wspierająca odporność dzieci i dorosłych, również w tym trudnym czasie chce stanowić pomoc, wspierając odporność zarówno zdrowotną, jak i odporność na nudę. We współpracy z influencerami proponuje szereg aktywności fizycznych, ale też umysłowych, z których może korzystać cała rodzina!
Coraz trudniej opierać się nudzie i monotonii, kiedy po ponad miesięcznej kwarantannie dni zlewają się w jeden. Gry planszowe domownicy zaczynają już pisać sami, puzzle stanowią wyzwanie tylko z zamkniętymi oczami, a na sportowe zmagania na żywo jeszcze trzeba poczekać. Z pomocą przychodzi jednak marka Iskial, która we współpracy z influencerami zaprasza do akcji #OdporniNaNudę!
Pod hashtagiem #OdporniNaNudę w kreatywny sposób aktywizuje dzieci, a także rodziców do wspólnej zabawy – zarówno tej fizycznej, poprzez ćwiczenia ruchowe w domu przygotowane we współpracy z influencerami, jak i umysłowej z kreatywnymi pomysłami na zabawę przy biurku. Specjalną platformę można odwiedzić na stronie internetowej, która skupia wszystkie przygotowane aktywności.
Bądźmy #OdporniNaNudę!
Kampania obecna jest w mediach digitalowych. Istotnymi kanałami promocji są social media: kanały własne influencerów oraz kanały marki. Przewidziana jest również szeroka kampania display, aktywna m.in. w portalach horyzontalnych (serwisy informacyjne i parentingowe). Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.
Źródło zdjęcia głównego: Sven Brandsma/Unsplash
Komentarze: brak