Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego biznesu? eTrade Show to wydarzenie, na którym poznasz najnowsze trendy w branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzysz wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.
Wydarzenie odbędzie się 8 kwietnia 2021 roku w Warszawie. Rejestracja już ruszyła, warto więc nie czekać do ostatniej chwili i kupić bilet – można to zrobić tutaj.
W programie:
- Strefa wystawiennicza – przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Naszym głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie dynamiki rozwoju podmiotów gospodarczych funkcjonujących w środowisku internetowym.
- Business matching – dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych.
- trzy sceny konferencyjne – praktycy biznesu, przedsiębiorcy i eksperci dzielą sie swoją wiedzą o e-commerce.
- eTrade Awards – konkurs dla branży e-commerce.
Świadectwem jakości eTrade Show jest udział w roli Partnerów wydarzenia marek takich, jak DevaGroup czy ReachaBlogger.
Partnerem Strategicznym targów został lider w pozyskiwaniu kapitału w oparciu o technologię zaufania publicznego, czyli Rahim Blak i Mosaico.
Wśród wystawców nie zabraknie znanych firm, jak Nethansa, a także FedEX. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz IAB Polska.
Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Mazowieckiego, IAB Polska.
Komentarze: brak