site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > IV edycja eTrade Show zbliża się wielkimi krokami - poznaj jeszcze lepiej świat e-commerce i zyskaj przewagę nad konkurencją
21.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

IV edycja eTrade Show zbliża się wielkimi krokami – poznaj jeszcze lepiej świat e-commerce i zyskaj przewagę nad konkurencją

medialnaperspetywa 1500x700

Prowadzisz działalność online? Szukasz skutecznych i sprawdzonych rozwiązań dla Twojego biznesu? eTrade Show to wydarzenie, na którym poznasz najnowsze trendy w branży e-commerce, nawiążesz wartościowe relacje biznesowe oraz poszerzysz wiedzę w obszarach sprzedaży czy marketingu internetowego.

Wydarzenie odbędzie się 8 kwietnia 2021 roku w Warszawie. Rejestracja już ruszyła, warto więc nie czekać do ostatniej chwili i kupić bilet – można to zrobić tutaj.

W programie:

  • Strefa wystawiennicza – przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania i aktualną ofertę zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Naszym głównym celem jest przede wszystkim zwiększenie dynamiki rozwoju podmiotów gospodarczych funkcjonujących w środowisku internetowym.
  • Business matching – dedykowana aplikacja mobilna pomoże w łączniu wystawców z odwiedzającymi oraz nawiązaniu cennych relacji biznesowych.
  • trzy sceny konferencyjne – praktycy biznesu, przedsiębiorcy i eksperci dzielą sie swoją wiedzą o e-commerce.
  • eTrade Awards – konkurs dla branży e-commerce.

Świadectwem jakości eTrade Show jest udział w roli Partnerów wydarzenia marek takich, jak DevaGroup czy ReachaBlogger.
Partnerem Strategicznym targów został lider w pozyskiwaniu kapitału w oparciu o technologię zaufania publicznego, czyli Rahim Blak i Mosaico.
Wśród wystawców nie zabraknie znanych firm, jak Nethansa, a także FedEX. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz IAB Polska.

Patronat Honorowy: Marszałek Województwa Mazowieckiego, IAB Polska.

e-commerce handel targ wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPantone Color Institute wybrał kolory na rok 2021
Wpadka Google’a inspiracją internautów

Podobne wpisy:

  • IAA_Polska_panel_grafika
    Media i agencje o ofercie reklamowej na rok 2021 w panelu interaktywnym IAA Polska
  • image_processing20210108-7026-q1nohx
    Sztuczna inteligencja pomaga Empikowi otwierać nowe salony

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Noworoczna kampania reklamowa Netii
  • Polacy a zakupy online – podsumowanie roku 2020
  • Sportem w pandemię. ASICS zmienia logo i uruchamia globalną akcję charytatywną – #SunriseMind

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR digital e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...