site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > IV edycja eTradeShow - najbardziej merytoryczne wydarzenie branży e-commerce już w maju! [nowy termin!]
9.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

IV edycja eTradeShow – najbardziej merytoryczne wydarzenie branży e-commerce już w maju! [nowy termin!]

medialnaperspetywa 1500x700

Nikt nie zna się na tokenizacji tak dobrze jak on! Ułatwia pozyskanie kapitału w oparciu o technologię zaufania publicznego. Równocześnie demokratyzuje dostęp do atrakcyjnych szans na inwestycję, jak również dywersyfikację portfela. Rahim Blak i Mosaico to solidny partner, wprowadzający w świat pozyskania kapitału dzięki tokenizacji na blockchainie.

W czasie czwartej edycji eTradeShow Rahim Blak wygłosi wykład, który zmieni Wasze podejście do branży internetowej.

Dlaczego warto dołączyć do eTradeShow?

Podczas eTrade Show wystąpią eksperci branży e-commerce, przeprowadzając przez cały Customer Journey. Podzielą się wiedzą na temat reklamy, powiedzą o czynnikach sukcesu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, a także kierunku rozwoju tego segmentu. Pokażą nowe sposoby skutecznego prowadzenia sklepu internetowego, doradzą, jak kontaktować się z klientami, jak również zdradzą sposoby pozwalające zwiększyć liczbę zamówień. Dzięki nim user experience i customer experience w Twojej firmie będą stały na poziomie, którego nie osiągnęły nigdy wcześniej!

eTradeShow to:

  • 4 sceny tematyczne,
  • najbardziej doświadczeni eksperci w dziedzinie e-commerce,
  • gwarancja aktualizacji wiedzy i wyprzedzenia trendów,
  • najbardziej merytoryczni prelegenci,
  • bogate case study,
  • porady profesjonalistów dotyczące bezpośrednio Twojego biznesu,
  • krok, którego Twoja firma potrzebuje do rozwoju.

IV edycja eTradeShow już 18 maja 2021 roku (nowy termin!) na PGE Narodowy Warszawa.

Będzie to najlepsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi i rozszerzenia sieci kontaktów. Event ten to nie tylko bogata oferta firm, ale przede wszystkim spersonalizowane pod branżę i wymagania rynku wydarzenia towarzyszące, które są idealną okazją do poszerzana i zdobywania wiedzy z zakresu rozwoju oraz prowadzenia biznesu.

Więcej informacji o wydarzeniu i biletach dostępnych jest na stronie.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest Mosaico.
Partnerami wydarzenia zostali DevaGroup oraz Reach a Blogger.
Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz IAB Polska.

Sprawdź także eTrade Show w social mediach:
Facebook, Instagram, LinkedIn.

e-commerce handel marketing online targi wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCiemny tryb dostępny również na Snapchacie
Bottega Veneta i ich wycofanie się z mediów społecznościowych

Podobne wpisy:

  • maxime-qYbCAZCwkxI-unsplash
    Marketing w obliczu Covid-19
  • Grafika More Bananas (2)
    Jak marketerzy pozyskują wiedzę?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...