„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27-28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku, kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.
Wybuch światowej pandemii sprawił, że PR-owcy musieli zapomnieć o utartych szlakach i dawnych zasadach. Zmienił się tryb pracy, musiały zmienić się też narzędzia, strategiczne plany i budżety. Podczas konferencji prelegenci doradzą, jak w nowej erze post-Covid zadbać o reputację firm i jak, przy strategicznym wsparciu PR, zaplanować skuteczny powrót do gry rynkowej w 2021 roku.
– W związku ze zmianą, PR także podlega i wymaga transformacji. To oczywiste. Zadajemy sobie obecnie pytanie o jej zakres i „głębokość”. Czy to tylko lifting, czy przemodelowanie, a może redefinicja? Podczas konferencji ZFPR będziemy mówić o krytycznych aspektach konstruowania strategii komunikacji na kolejny rok, biorąc pod uwagę wyzwania czasu post-Covid – mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. – Już samą nazwą wydarzenia podkreślamy, że PR jako funkcja zarządzania przyjmuje właśnie te wyzwania, przed którymi stają firmy i organizacje, aby skutecznie wesprzeć je w zaplanowaniu i efektywnej realizacji działań w nowym roku – dodaje.
Swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami oraz wiedzą popartą najlepszymi praktykami na rynku podzielą się zaproszeni eksperci, m.in. Francis Ingham (Chief Executive ICCO), Jowita Michalska (Fundacja Digital University), Cezary Szymanek (rp.pl) czy Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia).
Wydarzenie skierowane jest zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach. Termin konferencji wpisuje się w kalendarz planowania aktywności klientów agencji PR na rok 2021 i jest tym samym znakomitym momentem, aby podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma PR do odegrania w zarządzaniu organizacją, firmą, marką, usługą bądź produktem.
Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27 i 28 sierpnia 2020 roku w godz. 9:00-14:00. Informacje o wydarzeniu, programie i prelegentach będą dostępne na stronie www.zfpr.pl/pr2021 oraz kanałach komunikacji ZFPR.
Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
To już drugie tego typu wydarzenie organizowane w tym roku przez ZFPR. W kwietniu odbyła się konferencja online „PR-em w kryzys”, w której wzięło udział ponad 600 uczestników i 18 prelegentów.
Komentarze: brak