site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Jak będzie wyglądał PR 2021? ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
21.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Jak będzie wyglądał PR 2021? ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online

ZFPR_otwarta konferencja online

„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27-28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku, kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO) oraz innych organizacji, firm i instytucji, omówi najważniejsze aspekty, z jakimi należy się liczyć dla efektywnego zaplanowania oraz wdrożenia strategii PR na rok 2021.

Wybuch światowej pandemii sprawił, że PR-owcy musieli zapomnieć o utartych szlakach i dawnych zasadach. Zmienił się tryb pracy, musiały zmienić się też narzędzia, strategiczne plany i budżety. Podczas konferencji prelegenci doradzą, jak w nowej erze post-Covid zadbać o reputację firm i jak, przy strategicznym wsparciu PR, zaplanować skuteczny powrót do gry rynkowej w 2021 roku.

– W związku ze zmianą, PR także podlega i wymaga transformacji. To oczywiste. Zadajemy sobie obecnie pytanie o jej zakres i „głębokość”. Czy to tylko lifting, czy przemodelowanie, a może redefinicja? Podczas konferencji ZFPR będziemy mówić o krytycznych aspektach konstruowania strategii komunikacji na kolejny rok, biorąc pod uwagę wyzwania czasu post-Covid – mówi Adam Jarosz, prezes ZFPR. – Już samą nazwą wydarzenia podkreślamy, że PR jako funkcja zarządzania przyjmuje właśnie te wyzwania, przed którymi stają firmy i organizacje, aby skutecznie wesprzeć je w zaplanowaniu i efektywnej realizacji działań w nowym roku – dodaje.

Swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami oraz wiedzą popartą najlepszymi praktykami na rynku podzielą się zaproszeni eksperci, m.in. Francis Ingham (Chief Executive ICCO), Jowita Michalska (Fundacja Digital University), Cezary Szymanek (rp.pl) czy Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia).

Wydarzenie skierowane jest zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach. Termin konferencji wpisuje się w kalendarz planowania aktywności klientów agencji PR na rok 2021 i jest tym samym znakomitym momentem, aby podkreślić ogromną wartość i rolę, jaką ma PR do odegrania w zarządzaniu organizacją, firmą, marką, usługą bądź produktem.

Konferencja „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27 i 28 sierpnia 2020 roku w godz. 9:00-14:00. Informacje o wydarzeniu, programie i prelegentach będą dostępne na stronie www.zfpr.pl/pr2021 oraz kanałach komunikacji ZFPR.

Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

To już drugie tego typu wydarzenie organizowane w tym roku przez ZFPR. W kwietniu odbyła się konferencja online „PR-em w kryzys”, w której wzięło udział ponad 600 uczestników i 18 prelegentów.

komunikacja konferencja koronawirus Public Relations

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWideo rozmowy na Tinderze w fazie testów
IKEA publikuje raport “Made in Poland”

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow