site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Jak osiągnąć sukces w mediach społecznościowych? Poradnik od LinkedIn
25.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Jak osiągnąć sukces w mediach społecznościowych? Poradnik od LinkedIn

inlytics-2SE1zwzeLOs-unsplash

W oparciu o wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu własnego portalu społecznościowego, LinkedIn udostępnił 32-stronicową serię tipów dotyczących zarządzania kanałami w social media. Znajdują się w nim. m.in wskazówki jak odpowiednio wykorzystać narzędzia serwisu, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców i zwiększyć ich zaangażowanie.

LinkedIn to doskonała międzynarodowa platforma do nawiązywania biznesowych relacji, prezentowania swojej marki czy wymieniania się doświadczeniami. O tym, że warto inwestować w treści publikowane w tym serwisie (oraz innych), a także jak robić to skutecznie, przeczytać można w poradniku, który został podzielony na 5 części tematycznych. 

źródło: business.linkedin.com

Pierwsza z nich pomaga zrozumieć, jak social media mogą pomóc w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Aż 59% ludzi bardziej ufa mediom społecznościowym niż reklamom, dlatego warto wykorzystać je m.in. jako element do budowania zaufania odbiorców względem marki. 

Druga odpowiada na pytanie, dlaczego social media managerowie powinni spędzać czas na LinkedInie. Z tej części można m.in. dowiedzieć się, co powoduje, że społeczeństwo ufa właśnie tym treściom, które publikowane są na tej platformie.

Trzecia zawiera porady, w jaki sposób opowiedzieć historię swojej marki na tym biznesowym serwisie. LinkedIn daje wskazówki, jak za pomocą sztuki storytellingu wzbudzać emocje, zdobywać serca klientów i zapadać im w pamięć.

W tej części znajdują się także podpowiedzi, jak ze swojej strony na LinkedInie stworzyć dynamiczne narzędzie marketingowe.

źródło: business.linkedin.com

Kolejna część to wskazówki związane z budowaniem własnej marki. Tu znajdują się m.in. tipy jak stworzyć nietuzinkowy content video oraz poradnik dot. zasady 4-1-1, która mówi o tym, by dla każdej udostępnionej treści nt. swojej marki udostępnić także aktualizację z innego źródła oraz cztery wpisy napisane przez innych. Wszystko po to, by skupić się na potrzebach odbiorców i nie sprawiać wrażenia, że marka mówi tylko o sobie, swoich sukcesach czy projektach.

Ostatni blok tematyczny to opis płatnych narzędzi w serwisie. Dowiedzieć się z niego można m.in. o tym, dlaczego tak ważna jest zintegrowana strategia scalająca zarówno działania organiczne, jak i płatne.

Poradnik jest bezpłatny i dostępny online. Z pewnością jest cennym źródłem informacji o platformie i zasadach jej działania. Ich zrozumienie, a także umiejętne wykorzystanie pomoże Wam wznieść biznes na wyższy poziom oraz osiągać lepsze cele.

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: inlytics/Unsplash

LinkedIn poradnik

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisLet it bee – nowa akcja w sklepach Carrefour na rzecz ochrony pszczół
Polski rynek odnotował rekordowy wzrost zainteresowania webinarami. Aktywność w tym obszarze wzrosła 12-krotnie

Podobne wpisy:

  • souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash
    Nowości w systemie reklamowym LinkedIn Ads
  • souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash
    LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow