Drogeria Pigment wraz z krakowskim Domem Pomocy Społecznej rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jak pielęgnować miłość?”. Owocem współpracy ma być pięć spotów, odpowiadających na postawione pytanie, warsztaty pielęgnacyjne dla seniorów oraz konkurs walentynkowy.
Z okazji zbliżającego się dnia zakochanych, pracownicy krakowskiego sklepu kosmetycznego postanowili stworzyć akcję mającą na celu ukazanie, w jaki sposób mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców dbają o miłość. Działania obejmują pięć spotów, gdzie w każdym z nich seniorzy wraz z pracownikami drogerii będą opowiadać o innym aspekcie tego uczucia, a cały materiał stanie się odpowiedzią na pytanie zadane w kampanii. Pierwsze nagranie zostało już udostępnione, a następne klipy zostaną opublikowane na facebookowym profilu organizatora. Wydarzeniu towarzyszy hashtag #prawdziwamiłość.
Ponadto, specjalnie dla osób starszych zorganizowano kurs pielęgnacji cery dojrzałej. Mogą w nim wziąć udział wszyscy mieszkańcy krakowskiego Domu Pomocy Społecznej. Podczas warsztatów zainteresowani mają okazję dowiedzieć się, jak dbać o swoją skórę, a także jakich używać kosmetyków. Dodatkowo dla pań zostały przygotowane konsultacje dotyczące makijażu. Zwieńczeniem akcji jest konkurs przeznaczony dla wszystkich internautów, którzy muszą m.in. odpowiedzieć na jedno pięciu zadanych w klipach pytań, udostępnić filmik oraz oznaczyć profil sklepu. W zabawie mogą wziąć udział użytkownicy zarówno Facebooka, jak i Instagrama. Nagrodą jest dowolny zestaw kosmetyków o wartości 200 lub 500 złotych, e-book oraz porada ekspertki Magdaleny Władowskiej.
Kampania jest realizowana wyłącznie przez drogerię Pigment. Zarówno sama akcja, jak i pomysł zaangażowania osób starszych w wydarzenie, są bardzo dobrym posunięciem przedstawicieli drogerii. Dzięki temu seniorzy czują się ważni i potrzebni, a ich wieloletnie staże małżeńskie mogą nas dużo nauczyć w kwestii długotrwałej pielęgnacji miłości.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Tyler Nix/Unsplash
Komentarze: brak