site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Jak pielęgnować miłość?” – kampania drogerii Pigment
14.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Jak pielęgnować miłość?” – kampania drogerii Pigment

tyler-nix-sitjgGsVIAs-unsplash

Drogeria Pigment wraz z krakowskim Domem Pomocy Społecznej rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jak pielęgnować miłość?”. Owocem współpracy ma być pięć spotów, odpowiadających na postawione pytanie, warsztaty pielęgnacyjne dla seniorów oraz konkurs walentynkowy. 

Z okazji zbliżającego się dnia zakochanych, pracownicy krakowskiego sklepu kosmetycznego postanowili stworzyć akcję mającą na celu ukazanie, w jaki sposób mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców dbają o miłość. Działania obejmują pięć spotów, gdzie w każdym z nich seniorzy wraz z pracownikami drogerii będą opowiadać o innym aspekcie tego uczucia, a cały materiał stanie się odpowiedzią na pytanie zadane w kampanii. Pierwsze nagranie zostało już udostępnione, a następne klipy zostaną opublikowane na facebookowym profilu organizatora. Wydarzeniu towarzyszy hashtag #prawdziwamiłość. 

https://www.facebook.com/drogeriapigment/videos/205697940485024/

Ponadto, specjalnie dla osób starszych zorganizowano kurs pielęgnacji cery dojrzałej. Mogą w nim wziąć udział wszyscy mieszkańcy krakowskiego Domu Pomocy Społecznej. Podczas warsztatów zainteresowani mają okazję dowiedzieć się, jak dbać o swoją skórę, a także jakich używać kosmetyków. Dodatkowo dla pań zostały przygotowane konsultacje dotyczące makijażu. Zwieńczeniem akcji jest konkurs przeznaczony dla wszystkich internautów, którzy muszą m.in. odpowiedzieć na jedno pięciu zadanych w klipach pytań, udostępnić filmik oraz oznaczyć profil sklepu. W zabawie mogą wziąć udział użytkownicy zarówno Facebooka, jak i Instagrama. Nagrodą jest dowolny zestaw kosmetyków o wartości 200 lub 500 złotych, e-book oraz porada ekspertki Magdaleny Władowskiej.

Kampania jest realizowana wyłącznie przez drogerię Pigment. Zarówno sama akcja, jak i pomysł zaangażowania osób starszych w wydarzenie, są bardzo dobrym posunięciem przedstawicieli drogerii. Dzięki temu seniorzy czują się ważni i potrzebni, a ich wieloletnie staże małżeńskie mogą nas dużo nauczyć w kwestii długotrwałej pielęgnacji miłości.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Źródło zdjęcia głównego: Tyler Nix/Unsplash

akcja społeczna drogeria Pigment senior

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolacy na Walentynki: co dajemy i jak świętujemy?
Zakupy spożywcze podbiją sieć w 2020 r.? Sklepy z eko-żywnością już przetarły im szlak

Podobne wpisy:

  • WO_Stopmolestowaniu_akcja_22
    „STOP molestowaniu w miejscach publicznych” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
  • bee-gdb5f30389_1280
    Bracia Sadownicy i Maja wspierają ule

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow