Już 24 października 2023 r. w Łodzi odbędzie się 12. Fashion Business Congress. To spotkanie biznesu mody, którego celem jest dostarczanie firmom aktualnej i praktycznej wiedzy, która pomoże im odnosić sukcesy na zmieniającym się rynku. Tegoroczna edycja zatytułowana „E-commerce w modzie” będzie poświęcona sposobom na zwiększenie sprzedaży internetowej. Rejestracja na wydarzenie trwa do 19 października.
W programie Fashion Business Congress: E-commerce w modzie znajdą się następujące tematy:
- „Jak skonstruować bombę sprzedażową? Lista narzędzi dla sklepu internetowego B2C i B2B, które pomogą Ci się wyróżnić” – Renata Gerlach – New Business Manager Team Leader, Agnieszka Lipka – New Business Manager, AtomStore
- „Jak dzięki opiniom zbudować wiarygodność i pozyskać klientów w Polsce i za granicą” – Sebastian Horoszko, CEO Zaufane.pl
- „Rynki adriatyckie oraz bałtyckie – nieodkryty potencjał dla polskiego e-commerce. Dowiedz się, jakie możliwości przed branżą fashion otwierają te niewielkie kraje” – Paweł Wasilewski, Key Account Manager, Packeta Poland
- „Czy technologia pozwoli mieć każdej marce aplikacje mobilną?” – Sławomir Spyra, Head of Communications, Merce
- „Zarządzanie informacjami o produktach w kanałach online i offline z wykorzystaniem AI” – Ewa Możejko, Team Leader Pionu Retail, LSI Software
- „Jak zoptymalizować pracę magazynu i przyspieszyć realizację zamówień w branży fashion?” – Łukasz Sadłowski, Grupa eSprzedaż, Sellingo i Sellasist
- „Twoja marka to więcej niż ciuchy, to społeczność” – Joanna Dobosz, Senior Account Executive, Edrone
- „Dobra polityka zwrotów – czyli jaka?” – Mateusz Rębisz, Sales Team Manager & Parterships Officer, Allekurier.pl, Wygodne Zwroty
- „Komunikacja z klientem – modna czy wygodna?” – Anna Gomza i Mateusz Goc, eksperci komunikacji omnichannel i call center w Tide Software
- „Moda na międzynarodowy rynek: USA, UK i UE. Obniż koszty ekspansji i konkuruj jak lokalny sprzedawca” – Damian Kuczyński, Co-owner and E-commerce Cross-border Outsourcing Expert, Salesupply
- „Myśl indywidualnie, działaj hurtowo – rozbudowana personalizacja zamówień” – Anna Łuczyńska – Customer Service Team ManagerKarol Kowalik – Technical Project Manager, Media4U
- „Moda na dane, czyli jak przekształcić dane w przydatne informacje” – Mateusz Bober, Senior UX/UI Designer, UX & Analytics Leader, Ideo Force
Dokładna agenda oraz rejestracja dostępne są na stronie.
Udział dla firm z branży mody jest bezpłatny.
Organizatorem Fashion Business Congress jest firma Promedia Jerzy Osika.
Patronatem Honorowym wydarzenie objęły: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polish Outoor Group, Ispo Munich, Inghorgenta, Texprocess, Techtextil i Texworld.
Komentarze: brak