site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Jak podnieść o 60% sprzedaż w 6 miesięcy? Case study ExpertSender i Answear
14.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Jak podnieść o 60% sprzedaż w 6 miesięcy? Case study ExpertSender i Answear

glownekonf_1884788931

ExpertSender, system do wielokanałowej komunikacji marketingowej, właśnie udostępnił case study kampanii przygotowanej dla Answear. Jak się okazuje, spektakularne podniesienie wyników sprzedażowych jest możliwe nie tylko poprzez pozyskanie nowych konsumentów, ale podniesienie zaangażowania u dotychczasowych. Jak zatem zbudować pozytywną relację z konsumentem, by zwiększyć liczbę zakupów?

Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi ExpertSender, jeden z największych modowych sklepów online, zwiększył swoją sprzedaż o 60% w kanałach marketing automation. By osiągnąć ten cel, zostały stworzone specjalne kampanie, dzięki którym konsumenci otrzymywali spersonalizowane wiadomości.

– Answear postanowił zmienić model biznesowy i oprzeć go na pogłębieniu zaangażowania dotychczasowych konsumentów. Wiedzieliśmy, że zbudowanie z nimi jakościowej relacji będzie możliwe tylko dzięki spersonalizowaniu komunikacji. Właśnie dlatego przygotowaliśmy kampanie marketing automation wykorzystujące dane behawioralne i transakcyjne – komentuje Dominik Krześlak, Director Channel Partner w ExpertSender.

Podczas tworzenia strategii komunikacyjnej,  jej odbiorców podzielono na 3 grupy targetowe, bazujące na częstotliwości zakupów i jakości nawiązanych już relacji ze sklepem online. Każda z tych grup otrzymywała spersonalizowane e-maile, zawierające m.in. rekomendacje zakupowe, czy życzenia urodzinowe.

źródło: materiały prasowe

Automatyzacja komunikacji uprościła cały proces oraz pozwoliła na zadbanie, by żaden z konsumentów nie musiał odczytywać nieistotnych dla siebie wiadomości, które zmniejszają prawdopodobieństwo zakupu. Spowodowało to nie tylko zbudowanie zaangażowania i przywiązania do marki wśród grupy docelowej, ale przełożyło się przede wszystkim na realny i spektakularny wzrost sprzedaży.

– W ciągu zaledwie 30 dni udało nam się wprowadzić działania z zakresu marketing automation do 7 krajów i to tuż przed bardzo gorącym okresem zakupowym. Dzięki ExpertSender wykorzystujemy dane transakcyjne w kampaniach, co pozytywnie wpływa na retencję klientów i liczbę transakcji. Prognozujemy, że poziom sprzedaży pochodzący z automatyzacji marketingu e-mailowego podwoi się przed końcem roku – podsumowuje Marcin Nawrocki, CRM Manager w Answear.

Case study dostępne na stronie.

ExpertSender to system, który oferuje rozwiązania dla dużych graczy z branży e-commerce oraz retail z zakresu marketing automation w kanałach e-mail, SMS oraz web. Pomaga także spersonalizować każdy etap komunikacji z klientem, oferując zaawansowane rozwiązania, które pozwalają podnosić konwersję już na wczesnych etapach procesu zakupowego. Już 10 lat obsługuje firmy z całego świata. Pracuje z ponad 1 tys. marek, a klientów obsługują oddziały zlokalizowane w Polsce, USA, Chinach, Rosji, Francji oraz Brazylii.

System ExpertSender spełnia wszelkie wymagania GDPR. Jako jedna z nielicznych firm posiada Certyfikat ISO 27001. Tym, co wyróżnia ExpertSender na rynku marketing automation, jest zespół ekspertów specjalnie przeznaczonych do obsługi firm z branży e-commerce, dzięki czemu klienci otrzymują pełne wsparcie techniczne i merytoryczne.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe

Answear case study e-commerce marketing automation sklep internetowy sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPR korporacyjny, czyli jak zarządzać wizerunkiem firmy?
Skąd sklepy internetowe biorą klientów? Nowe narzędzie Shopera dostępne!

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow