site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej? LinkedIn wprowadza nowe narzędzia dla poszukujących pracy
3.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej? LinkedIn wprowadza nowe narzędzia dla poszukujących pracy

linkedin-689760_1280

LinkedIn jest aktualnie jednym z najlepszych serwisów dla osób chcących znaleźć zatrudnienie oraz samych rekruterów. Teraz platforma pomoże w przygotowaniu się do rozmowy z przyszłym pracodawcą.

Stresujące spotkanie twarzą w twarz

Według ekspertów LinkedIn aż 54% użytkowników twierdzi, że konwersacja z HR-owcem jest najtrudniejszym etapem w samej rekrutacji. Najczęściej towarzyszy temu świadomość, że pracodawca będzie chciał sprawdzić nie tylko kompetencje aplikującego, ale także znajomość firmy i panujących zasad. Podchwytliwe pytania są najczęściej wymienianym powodem, dla którego takie spotkanie jest jednym z najbardziej stresogennych czynników podczas poszukiwania pracy.

Dla aplikujących jest to nie lada wyzwanie. Często nie wiedzą, jakich pytań się spodziewać i z góry są pesymistycznie nastawieni do oceny ich osoby. Dlatego LinkedIn wprowadza nowy zestaw narzędzi, dzięki któremu można przygotować się do wszystkich elementów spotkania rekrutacyjnego.

Najczęściej zadawane pytania

Lista przygotowana na portalu pomoże użytkownikom wcześniej przygotować się do spotkania i sformułować swoje odpowiedzi. Pytania zostały ustalone w porozumieniu z wybranymi wcześniej ekspertami.

źródło: www.socialmediatoday.com
Wsparcie w postaci wideo 

Użytkownicy będą mieli dostęp do krótkich filmików, w których menedżerowie i HR-owcy będą udzielać wskazówek, jak odpowiednio podejść do rozmowy rekrutacyjnej. Ponadto członkowie LinkedIn Premium otrzymają link do odpowiedzi zaakceptowanych przez ekspertów.

Ćwiczenia przed rozmową 

Aby praktycznie przećwiczyć odpowiedzi, kandydat będzie mógł nagrać wideo ze swoim wystąpieniem. Otrzyma także możliwość ponownego obejrzenia nagrania, aby udoskonalić potencjalną rozmowę. W późniejszym etapie a eksperci udzielą praktycznych wskazówek, a także będzie można prywatnie udostępnić wideo wybranym przez siebie osobom.

źródło: www.socialmediatoday.com

Nowe narzędzia mają zostać wprowadzone na platformę w krajach anglojęzycznych w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Autor tekstu: Paulina Grabara

LinkedIn nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisZarządzanie mediami społecznościowymi w Polsce – wyniki badań
Czego Polacy szukają w internecie przed wakacjami?

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow