site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Jak wyróżnić sklep internetowy w tłumie i sprzedawać za granicę przez Internet? eTrade Show 2020 już 5 marca!
7.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Jak wyróżnić sklep internetowy w tłumie i sprzedawać za granicę przez Internet? eTrade Show 2020 już 5 marca!

800x533 px

To już druga edycja targów dla branży e-handlu. 100 sprawdzonych rozwiązań dla sklepu internetowego, wyjątkowa konferencja prowadzona przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce, strefa ekspertów poświęcona branży IT i blogom, spotkania biznesowe business matching oraz moderowany networking w strefach stworzonych przez Google oraz inPost. Wszystko w jeden dzień, w części Business Club PGE Narodowego w Warszawie.

Co czeka odwiedzających?

Konferencja edukacyjna. Jednocześnie na trzech scenach pro, lite oraz gold, wystąpi aż 26 ekspertów branży e-handlu, przeprowadzając uczestników przez tzw. Journey.  Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e-handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, kierunku e-commerce czy jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami. Będzie można poznać nowe sposoby kontaktowania się z klientami, dzięki wykorzystaniu połączonych danych i zaawansowanej personalizacji do budowy osobistych kontaktów marketingowych.

Wśród prelegentów wystąpi Rafał Brzoska- prezes grupy INPOST oraz Paweł Bilczyński ekspert i trener z Google Internetowe Rewolucje w Eksporcie. Google Internetowe Rewolucje jest partnerem merytorycznym konferencji.

Strefa wystawiennicza. Przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Będzie można poznać rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności.

Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu elektronicznego m.in. Amazon, FedEx, InPost, ING iMoje, Twisto,  Gonito, Delante, Shoper, Furgonetka, Kru.pl, Vuel, zaufane.pl, RedCart czy Raben Group.

Strefa ekspertów. Przestrzeń dla branży IT i blogów, gdzie specjaliści branży będą doradzać w zakresie systemów automatyzacji sprzedaży w omnichannel, implementowaniu koszyków oraz programowania.

Business Matching. 15-minutowe spotkania biznesowe, które cieszą się zainteresowaniem ze względu na bezpośrednią formę konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej.

Targi eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych, którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce.

7 godzin, 100 rozwiązań dla e-commerce, 3 sceny konferencji, 26 prelegentów, unikatowe wydarzenia towarzyszące.

Program i bilety są dostępne na stronie eTradeShow.pl

Organizatorem targów jest ICEvents.

e-commerce handel sprzedaż targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak wykorzystać siłę eventu PR do budowania relacji z otoczeniem?
Super Bowl „w rękach” marketerów

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow