To już druga edycja targów dla branży e-handlu. 100 sprawdzonych rozwiązań dla sklepu internetowego, wyjątkowa konferencja prowadzona przez najlepszych mówców i specjalistów w Polsce, strefa ekspertów poświęcona branży IT i blogom, spotkania biznesowe business matching oraz moderowany networking w strefach stworzonych przez Google oraz inPost. Wszystko w jeden dzień, w części Business Club PGE Narodowego w Warszawie.
Co czeka odwiedzających?
Konferencja edukacyjna. Jednocześnie na trzech scenach pro, lite oraz gold, wystąpi aż 26 ekspertów branży e-handlu, przeprowadzając uczestników przez tzw. Journey. Podzielą się swoją wiedzą na tematy z zakresu reklamy w e-commerce, czynnikach sukcesu e-handlu, integracji sprzedaży stacjonarnej z internetową, kierunku e-commerce czy jak się bronić przed fałszywymi kliknięciami i konwersjami. Będzie można poznać nowe sposoby kontaktowania się z klientami, dzięki wykorzystaniu połączonych danych i zaawansowanej personalizacji do budowy osobistych kontaktów marketingowych.
Wśród prelegentów wystąpi Rafał Brzoska- prezes grupy INPOST oraz Paweł Bilczyński ekspert i trener z Google Internetowe Rewolucje w Eksporcie. Google Internetowe Rewolucje jest partnerem merytorycznym konferencji.
Strefa wystawiennicza. Przestrzeń, gdzie swoje rozwiązania zaprezentują wiodące marki z branży e-commerce. Będzie można poznać rozwiązania dla sklepów internetowych takie jak: narzędzia do generowania sprzedaży, agencje SEO/SEM, platformy dla e-sklepów, e-logistykę, obsługę klienta w online czy formy e-płatności.
Wśród wystawców pojawią się największe firmy w branży handlu elektronicznego m.in. Amazon, FedEx, InPost, ING iMoje, Twisto, Gonito, Delante, Shoper, Furgonetka, Kru.pl, Vuel, zaufane.pl, RedCart czy Raben Group.
Strefa ekspertów. Przestrzeń dla branży IT i blogów, gdzie specjaliści branży będą doradzać w zakresie systemów automatyzacji sprzedaży w omnichannel, implementowaniu koszyków oraz programowania.
Business Matching. 15-minutowe spotkania biznesowe, które cieszą się zainteresowaniem ze względu na bezpośrednią formę konkretnych spotkań umawianych za pomocą targowej aplikacji mobilnej.
Targi eTrade Show 2020 to wydarzenie dla aktualnych liderów e-biznesu, cała masa inspiracji, trendów i nowości dla tych, którzy chcą poszerzać swoje sieci klientów online, rozwijać markę oraz swoją wiedzę o e-commerce.
7 godzin, 100 rozwiązań dla e-commerce, 3 sceny konferencji, 26 prelegentów, unikatowe wydarzenia towarzyszące.
Program i bilety są dostępne na stronie eTradeShow.pl
Organizatorem targów jest ICEvents.
Komentarze: brak