site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Jak zarabiać więcej w Internecie i wykorzystać potencjał marki? [kod rabatowy]
9.09.2021  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Jak zarabiać więcej w Internecie i wykorzystać potencjał marki? [kod rabatowy]

eTrade_800x400px

Dzisiejsza sprzedaż nie istnieje bez Internetu. Świat skutecznego managementu e-commerce stoi przed przedsiębiorcami otworem. Cztery sceny konferencyjne i godziny rozmów na temat rozwoju w branży. To wszystko czeka na odwiedzających eTrade Show już 15 września w Warszawie.

E-commerce to już nie przyszłość biznesu. To jego teraźniejszość. Kto nie rozwija swojej firmy w sieci traci rynek odporny na kryzys. Ważne jest więc, by nie stracić szansy na rozwój i zwiększenie sprzedaży. Biznes nie znosi stagnacji, trzeba w nim myśleć zawsze krok przed konkurencją. Dlatego warto jest postawić na edukację.

Analiza porównawcza między fazami obostrzeń w 2020 i 2021 roku według Fintech wykazała, że od maja 2021 nastąpił wzrost liczby transakcji cyfrowych o 52 procent. Podczas drugiej fali pandemii urosło to do 260 procent. To wystarczający argument do tego, by postawić na rozwinięcie sektora e-commerce w przedsiębiorstwie.

Targi i konferencja eTrade Show – 15 września w Business Club na PGE Narodowym

eTrade Show to szereg prelekcji, odbywających się na czterech scenach. Podczas wydarzenia o innowacjach w e-commerce powiedzą najwięksi specjaliście w branży. Wśród nich znaleźli się między innymi:

  • Sascha Stockem — CEO Nethansa: „Jak wejść na Amazon i maksymalizować zyski? Sprawdzone rozwiązania”,
  • Rahim Blak – Mosaico: „Tokenizacja. Nowy wymiar e-commerce”,
  • Sebastian Horoszko – Zaufane.pl: „Czy opinie naprawdę sprzedają? Prezentacja wyników (prawdopodobnie) pierwszego i najbardziej rzetelnego badania w Polsce”,
  • Rafał Agnieszczak – Furgonetka: „Automaty paczkowe oraz punkty pudo jako rozwiązanie problemu last mile w e-commerce”,
  • Robert Sosnowski – Reach a Blogger: „Jak zweryfikować efektywność publikacji sponsorowanych influencerów podczas kampanii?”,
  • Piotr Liroy Marzec i Maciej Sagal: „Automatyzacja i globalny handel oraz siła marketplace”.
eTrade Show to nowe możliwości

Poza merytorycznymi wykładami na każdego uczestnika eTrade Show czeka bogata strefa wystawiennicza (ponad 60 marek), gdzie między innymi będzie można przetestować najnowocześniejsze rozwiązania. Jak co roku, wystawcy z sektorów oprogramowania, logistyki, płatności cyfrowych, SEM i SEO przygotują wyjątkowe oferty – ważne tylko w dniu targów. To idealny czas na wynegocjowanie dobrych warunków umowy.

Strefa spotkań

Jednym z ważniejszych elementów targów jest nawiązywanie rokujących relacji biznesowych. Podczas eTrade Show przeprowadzone zostanie Business Matching z wykorzystaniem aplikacji targowej. Apka połączy ze sobą biznesy, które mają duże szanse na kompatybilną współpracę.

Rozdanie nagród eTrade Awards

15 września to również finał konkursu dla branży e-commerce – eTrade Awards. Nagrody główne zostaną przyznane w zakresie: najlepszy sklep e-commerce 2020, najlepsze oprogramowanie dla e-commerce 2020, najlepszy dostawca 2020, innowacja roku 2020.


Uwaga! Dla naszych czytelników przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy na targi, dzięki któremu otrzymacie 20% zniżki!
Wystarczy, że wpiszecie kod: MEDIALNAPERSPEKTYWA20


IV edycja eTrade Show
15 września 2021, Warszawa

Dokładny program i rejestracja dostępne są tutaj.

Partnerami wydarzenia są:
Samorząd Województwa Mazowieckiego — Patron Honorowy
iAB — Patron Honorowy
Ceneo — Sponsor Generalny
Edison — Złoty Sponsor
PrestaShop — Srebrny Sponsor
Safevia.net — Brązowy Sponsor
Mosaico — Partner Strategiczny

Sponsorzy wydarzenia:
Packeta.pl
Infobip

Partnerzy konferencji:
Orlen w paczce
Seeders

Partner wydarzenia:
Reach a Blogger
Deva Group

e-commerce handel internet marketing sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisUNIQA edukuje na temat problemu hejtu w Internecie
Skuteczność działań PR będzie można dokładniej monitorować dzięki rozwiązaniom z autorskim algorytmem

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow