site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Jak zdobyć pieniądze i rozwinąć start-up? - Xperts.PM w Krakowie
18.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Jak zdobyć pieniądze i rozwinąć start-up? – Xperts.PM w Krakowie

xperts_wydarzenie

Najlepsze pomysły na start-up to te, które rozwiązują problemy lub odpowiadają na wyraźne potrzeby. Co zrobić, gdy mamy taki pomysł? 

Już 27 marca o godz. 18:00, w TAURON Arena Kraków, odbędzie się kolejna edycja Xperts.PM. Tym razem zaproszeni eksperci podzielą się swoim doświadczeniem w rozwoju startup-ów i pozyskiwania źródeł ich finansowania.

Jak przygotować „pitch” pomysłu? Do kogo się zgłosić, z kim rozmawiać? Jak zbudować zespół, wyznaczyć cele i je realizować? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci – przedstawiciele środowiska inwestorów, funduszy, firm crowdfundingowych, a także twórcy i managerowie start-upów, które zaczynając w Krakowie, osiągnęły międzynarodowy sukces. Masz pomysł, ale nie wiesz jak zacząć? Masz start-up, szukasz kontaktów lub finansowania? To wydarzenie jest dla Ciebie.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!
Zapisy na konferencję przyjmowane są na stronie.
Można również dołączyć do wydarzenia na Facebooku.

Xperts.PM to cykliczne konferencje, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.

biznes konferencja start-up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDo czego potrzebny jest firmie newsletter?
Jak zwiększyć konwersję dzięki web progressive apps? Checklista korzyści z wdrożenia PWA!

Podobne wpisy:

  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas
  • Przewdonik UNICEFdlaBiznesu_2
    UNICEF Polska wydał przewodnik „NGO i biznes. Partnerstwo czy jednostronna korzyść?”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...