site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Jaki wpływ mają TikTok Ads na sprzedaż offline? Platforma opublikowała nowy raport!
8.02.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Jaki wpływ mają TikTok Ads na sprzedaż offline? Platforma opublikowała nowy raport!

solen-feyissa-Yaw9mfG9QfQ-unsplash

TikTok jest obecnie platformą przyciągającą miliony ludzi z całego świata i wszyscy widzimy dynamiczny wzrost jego popularności, szczególnie wśród młodszych odbiorców. Również na tej platformie pojawiają się kampanie reklamowe, ale czy na pewno są skuteczne i są w stanie napędzać sprzedaż offline? 

TikTok we współpracy z Nielsen, wykorzystał analizę modelowania marketingu mix do oceny wzrostu sprzedaży offline, jakie mogą zapewnić kampanie TikTok.

Nielsen przeanalizował 16 kampanii reklamowych firm z całego świata, koncentrując się głównie na określeniu najlepszego podejścia do zwiększania sprzedaży offline. Pierwszą rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, są reklamy TikTok generujące wysoki zwrot z inwestycji dla firm zajmujących się pakowaniem towarów konsumpcyjnych, ale również lepszą “efektywność sprzedaży”. W badaniu Nielsena zwrócono uwagę również na treści, które najlepiej sprawdzają się w generowaniu reakcji odbiorców i stwierdzono, że wideo In-Feed jest najskuteczniejszym typem reklamy. Nie jest to szczególnie zaskakujące, biorąc pod uwagę ograniczoną liczbę możliwości reklamowych TikToka w ofercie – ale również ujawniło, że reklamodawcy mogą poprawić swoją obecność reklam w aplikacji, aby osiągnąć lepsze wyniki. Firmy mogą prowadzić więcej kampanii i pracować nad wzmocnieniem swojej marki na platformie, a mimo to zostaną osiągnięte takie same poziomy skuteczności. Wreszcie, Nielsen wykorzystał swoje podejście do wzrostu sprzedaży w sklepie, aby obliczyć konkretną zdolność reklam TikTok w celu zwiększenia sprzedaży w sklepach marek CPG:

„Spośród 16 zleconych badań 14 wygenerowało znaczący wzrost sprzedaży. Średni ROAS w tych badaniach był dwukrotnie wyższy od mediany testu porównawczego skuteczności kampanii NCS”. Biorąc pod uwagę większą popularność platformy, wyniki te nie są zbyt zaskakujące i pokazują, że firmy, które potrafią identyfikować się z popularnymi trendami i formatami platformy, czerpią korzyści ze zwiększonej sprzedaży w wyniku właściwego jej wykonania.

Jednak zrobienie tego dobrze wymaga czasu i wysiłku. Należy przede wszystkim zrozumieć kluczowe trendy TikToka, najpopularniejszych rodzajów treści i stworzyć materiał, który pasuje do wyglądu filmów In-Feed.

Autor tekstu: Maria Wiśniewska
Źródło zdjęcia głównego: Solen Feyissa/Unsplash

raport TikTok

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTikTok ponownie uruchamia funkcję, która powie nam, kto odwiedzał nasz profil
„Wrzuć wyższy bieg z EY DRIVE” – nowa kampania marketingowa EY Polska

Podobne wpisy:

  • smartphone-ge5131588f_1280
    TikTok ogłosił współpracę z WooCommerce
  • hand-g67e065733_1920
    TikTok testuje nowy format reklamowy Search Ads

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...