site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Jakich kompetencji potrzeba w sektorze komunikacji marketingowej? Weź udział w III edycji badania
12.04.2022  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Jakich kompetencji potrzeba w sektorze komunikacji marketingowej? Weź udział w III edycji badania

III Badanie marketingowych kompetencji przyszyszłości

Tegoroczne badanie kompetencji pokaże, jak zmieniały się potrzeby kompetencyjne w sektorze na przestrzeni ostatnich 2 lat. Cykl badań obejmował najbardziej newralgiczne momenty: początek pandemii, lockdown, przeniesienie życia do świata wirtualnego i wreszcie nową rzeczywistość, która wciąż ewoluuje. Porównanie wyników wszystkich edycji badań będzie niezwykle interesujące.

Raport z pierwszego badania ujawnił braki kompetencyjne i potrzebę ich uzupełnienia
w obszarach szczególnie ważnych z punktu widzenia stabilności biznesowej (strategiczne myślenie i umiejętność podejmowania właściwych decyzji, a także kreatywność, innowacyjność, zwinność i elastyczność w działaniu oraz rozwój technologii i digitalizacja procesów) oraz efektywnego radzenia sobie ze skutkami kryzysu teraz i w przyszłości, zarówno od strony pracodawcy, jak i pracownika na rynku pracy.

Edycja 2021 pokazała, że największe zapotrzebowanie na przeszkolenie pracowników jest
w obszarach marketingu internetowego, zarządzania projektami, komunikacji marketingowej oraz  kreatywności.

Jaką wiedzę dostarczy tegoroczna edycja badania? Czy obserwacje ekspertów rynku znajdą odzwierciedlenie w wynikach, czy może jednak coś nas zaskoczy? Jeśli reprezentujesz sektor komunikacji marketingowej, dołącz do badania i podziel się swoją opinią!

Celem badania jest określenie zapotrzebowania na nowe kompetencje oraz na rozwój umiejętności w sektorze komunikacji marketingowej. Efekty badania posłużą przygotowaniu programów szkoleń oraz programów studiów na potrzeby sektora.

Do wypełnienia ankiety zapraszamy zarówno pracodawców, jak i pracowników sektora komunikacji marketingowej. Wypełnij ankietę, która dostępna jest tutaj.

Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej z uwzględnieniem następujących kodów:

  • PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
  • z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
  • PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
  • PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
  • PKD M.73.1 – Reklama
badanie komunikacja marketingowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarcin Dorociński promuje komunikację bez barier w aplikacji Santander mobile
Meta wprowadza więcej reakcji w Reelsach

Podobne wpisy:

  • elena-mozhvilo-hb9FQrg7QqI-unsplash
    Działania CSR nabierają coraz większego znaczenia dla pracowników
  • IAA_Polska_graf_IPH
    Trendy w komunikacji 2022/2023. Kluczowe wnioski ekspertów IAA POWER HOUR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...