site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > „Jednostka może zmienić świat – nawet jeśli nie cały, to na pewno ten wokół siebie”, czyli najnowsza edycja Kompendium CSR
13.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

„Jednostka może zmienić świat – nawet jeśli nie cały, to na pewno ten wokół siebie”, czyli najnowsza edycja Kompendium CSR

ecology-4287428_1280

20 grudnia 2019 r. zostało wydane 21 Kompendium CSR. Tym razem autorzy dodatku do Gazety Wyborczej przygotowali informacje m.in. o emancypacji dziewcząt czy o wpływie najmłodszych na zmianę współczesnego świata. Artykuły można przeczytać w dzienniku lub na stronie kompendiumcsr.pl.

Kompendium CSR (z ang. Corporate Social Responsibility – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu) to kilkunastostronicowy aneks do głównego wydania dziennika, ukazujący się raz w roku. Swoją działalność rozpoczął w grudniu 2008 r. Główną ideą czasopisma jest wzrost świadomości dot. problemów współczesnego świata tj. skażenie oraz ochrona środowiska, rozsądna filantropia, rynek pracy czy biznes.

Tegoroczny materiał rozpoczyna się wywiadem z Waris Dirie – modelką, a także działaczką na rzecz praw człowieka, która opowiedziała o dramatycznej sytuacji dziewczynek, borykających się z brakiem dostępu do edukacji oraz rytuałem okaleczania ciała. W dalszej części dodatku wypowiada się popularyzatorka idei less waste oraz zero waste Aneta Szpura, która pokazuje, że ważne i wielkie działania mogą mieć postać codziennych decyzji oraz małych postanowień.

źródło: csrkompendium.pl/

W dalszej części publikacji dużo miejsca zostało poświęcone przedstawicielom najmłodszych pokoleń, którzy mogą realnie wpłynąć na zmianę współczesnego świata. Kamil Nowak, założyciel strony Blog Ojciec, proponuje zmiany w modelu wychowania najmłodszych, specjalista ds. biznesu, organizacji pozarządowych, polityki i administracji Mirella Panek-Owsiańska opowiada o potrzebie wsparcia samodzielności i równouprawnienia dziewcząt. Pierwsze oznaki jej działalności to nie tylko Strajk Klimatyczny, ale również najmłodsza generacja przedsiębiorców, którzy na równi stawiają zysk oraz poprawę jakości życia ludzi. 

Dodatek o działaniach CSR jest popularny w serwisach społecznościowych. Na Facebooku publikacja posiada ponad 7 tys. sympatyków. Natomiast na Twitterze, pomimo że instytucja nie posiada swojego profilu, to jest wielokrotnie przywoływana przez innych użytkowników. Ponadto publikacja została doceniona przez firmy 3way oraz MSL Poland zajmujące się komunikacją oraz doskonaleniem zawodowym, a także przez portal informacyjny Business Insider, który zajmuje się szeroko pojętymi finansami. Wszystkie te organizacje na swoich profilach na Twitterze udostępniły linki do artykułów Kompendium CSR, jednocześnie popierając działalność pisma. 

Aneks do gazety jest przeznaczony dla wszystkich czytelników niezależnie od wieku, płci czy pozycji społecznej. Jednak ze względu na obecność na łamach czasopisma tematyki biznesowej, a także kadrowej, ta część publikacji jest dedykowana osobom, które zajmują wysokie stanowiska w wyżej wymienionych branżach.

Warto zapoznać się z treścią dodatku, ponieważ możemy podnieść swoją świadomość na temat warunków pracy oraz praw i standardów obowiązujących w innych przedsiębiorstwach. Ponadto autorzy periodyku zwracają również uwagę na ekologię, pokazując, w jaki sposób możemy chronić nasze środowisko naturalne, co w dzisiejszych czasach jest szczególnie ważne. W każdym wydaniu znajdziemy również teksty wyjaśniające, w jaki sposób możemy nieść pomoc drugiemu człowiekowi. 

Materiał dostępny tutaj.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

CSR kompendium

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPodsumowanie trendów w Experience Marketingu – TOP 5 2019/2020
7 konferencji branżowych w 2020 roku, których nie możesz przegapić!

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow