„Co tam słychać w Radiu ZET?” pod takim hasłem wraz z początkiem września br. ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
W największych miastach Polski pojawiły się reklamy na nośnikach zewnętrznych (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) z wizerunkami Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego. To pierwsza odsłona kampanii reklamowej, która rusza na początku września. Całość koncentruje się na przekazie, „Co tam słychać w Radiu ZET?”, a w jesiennej ramówce stacji słychać sporo. Słuchacze znajdą w niej nie tylko znane i lubiane przez siebie programy, ale również nowe ciekawe pozycje i nowych prowadzących.
źródło: materiały prasowe źródło: materiały prasowe
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.
Komentarze: brak