site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Jesienna kampania "Co tam słychać w Radiu ZET?"
13.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Jesienna kampania „Co tam słychać w Radiu ZET?”

image_processing20190830-29269-17w4484

„Co tam słychać w Radiu ZET?” pod takim hasłem wraz z początkiem września br. ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

W największych miastach Polski pojawiły się reklamy na nośnikach zewnętrznych (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) z wizerunkami Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego. To pierwsza odsłona kampanii reklamowej, która rusza na początku września. Całość koncentruje się na przekazie, „Co tam słychać w Radiu ZET?”, a w jesiennej ramówce stacji słychać sporo. Słuchacze znajdą w niej nie tylko znane i lubiane przez siebie programy, ale również nowe ciekawe pozycje i nowych prowadzących.

  • źródło: materiały prasowe
  • źródło: materiały prasowe

Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.

kampania reklamowa Radio Zet reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKryptowaluta Libra – do gry, prócz Facebooka, wchodzą najwięksi internetowi giganci
Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów „SŁUCHAM”

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow