site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Jesienna kampania "Co tam słychać w Radiu ZET?"
13.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Jesienna kampania „Co tam słychać w Radiu ZET?”

image_processing20190830-29269-17w4484

„Co tam słychać w Radiu ZET?” pod takim hasłem wraz z początkiem września br. ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.

W największych miastach Polski pojawiły się reklamy na nośnikach zewnętrznych (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) z wizerunkami Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego. To pierwsza odsłona kampanii reklamowej, która rusza na początku września. Całość koncentruje się na przekazie, „Co tam słychać w Radiu ZET?”, a w jesiennej ramówce stacji słychać sporo. Słuchacze znajdą w niej nie tylko znane i lubiane przez siebie programy, ale również nowe ciekawe pozycje i nowych prowadzących.

  • źródło: materiały prasowe
  • źródło: materiały prasowe

Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.

kampania reklamowa Radio Zet reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKryptowaluta Libra – do gry, prócz Facebooka, wchodzą najwięksi internetowi giganci
Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów „SŁUCHAM”

Podobne wpisy:

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę_grafika
    Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • RR_ALGORYTMY_1200_628
    Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ "Algorytmy zmiany" już 7 grudnia

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
  • Branżowy Okrągły Stół Influencer Marketingu pod egidą IAA Polska

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow