site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu
31.05.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Jeszcze większy poziom prywatności. WhatsApp wprowadza blokadę czatu

pexels-torsten-dettlaff-3571094

W dzisiejszym świecie ochrona prywatności nabiera ogromnego znaczenia. Użytkownicy coraz bardziej pragną mieć kontrolę nad wiadomościami w aplikacji, aby chronić swoje dane i informacje. W odpowiedzi na te potrzeby, WhatsApp wprowadza nową funkcję – blokadę czatu. 

Czym jest blokada czatu?  

Jest to innowacyjne rozwiązanie, które w dużym stopniu rozszerza poziom prywatności użytkowników WhatsApp. Dodatkowo, jest to kolejne zabezpieczenie dostępu do wybranych konwersacji. 

Po aktywowaniu tej opcji, wiadomości danej osoby zostają automatycznie ukryte z głównej listy czatów, a kolejne treści nie są wyświetlane w powiadomieniach. Dzięki temu, na pierwszy rzut oka rozmowa nie jest widoczna, co znacząco podnosi stopień poufności i bezpieczeństwa. 

Jak działa blokada czatu? 

Aby uzyskać dostęp do zablokowanego czatu, konieczne jest dodatkowe uwierzytelnienie. Obecnie istnieją dwie opcje: wpisanie hasła do telefonu lub skorzystanie z narzędzi biometrycznych, takich jak odcisk palca czy skan twarzy. W przyszłości Meta planuje wprowadzić możliwość korzystania z niezależnego hasła.

Opcja blokowania czatów stopniowo jest udostępniana dla użytkowników systemów iOS i Android. To kolejne rozwiązanie, które wzmacnia bezpieczeństwo naszych rozmów. W ciągu najbliższych kilku miesięcy WhatsApp planuje wprowadzić dodatkowe opcje blokady czatu, które rozszerzą możliwości kontroli nad prywatnością użytkowników.

Autor tekstu: Natalia Przybyłowska
Źródło zdjęcia głównego: Torsten Dettlaff/Pexels

nowość prywatność WhatsApp

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie
Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow