site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Justyna Steczkowska w kampanii dla Panasonic
27.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Justyna Steczkowska w kampanii dla Panasonic

Justyna Steczkowska z Panasonic (1)

Justyna Steczkowska, znana piosenkarka polskiej sceny muzycznej, wzięła udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej inspirowanej najnowszą trasą koncertową Maria Magdalena i światem muzyki Panasonic.

Niezwykłe zdjęcia autorstwa Marka Sobkiewicza zostały zrealizowane w ramach kampanii słuchawek RP-HTX90 Panasonic.

– Sesja zdjęciowa zapowiada wspaniałą współpracę z artystką, która zaprasza do swojego wyjątkowego, muzycznego świata – powiedziała Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

Poza zdjęciami, na profilu marki Panasonic na YouTubie można zobaczyć film z przebiegu spotkania artystki i rozmowy o karierze muzycznej oraz punktach wspólnych z firmą Panasonic.

Bezprzewodowe, nauszne słuchawki Panasonic RP-HTX90 to połączenie klasycznej stylistyki z najnowszą technologią audio. Funkcja redukcji szumów pozwala w pełni zanurzyć się w muzyce. Eleganckie, ponadczasowe wzornictwo oraz kolorystyka sprawiają, że słuchawki stanowią doskonałe dopełnienie stylu każdego wielbiciela dobrej muzyki.

Twórczość Justyny Steczkowskiej, ambasadorki Panasonic w Polsce, a także jej przekonania oparte na wnikliwej obserwacji świata, wpisują się idealnie w strategię marki opartą na haśle „A Better Life. A Better World”.

– Uważam, że na świecie zaczyna być coraz więcej szlachetnych intencji – wyznaje Justyna Steczkowska odnosząc się do hasła przewodniego marki Panasonic.

Justyna Steczkowska kampania Panasonic sesja zdjęciowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisConversational commerce – co wniesie Sztuczna Inteligencja do najlepszych sklepów on-line?
Wyszukiwarki w e-commerce – jak wypadają polskie sklepy na tle europejskich?

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow