site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante
26.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

glownekonf_1924205359

Znana polska lekkoatletka, specjalizująca się w biegu na 400 metrów, została ambasadorką marki Sante. Jak podkreśla, asortyment firmy miał duże znaczenie przy podjęciu decyzji o współpracy.

Justyna Święty-Ersetic jest wielokrotną medalistką Mistrzostw Polski, Europy i Świata oraz rekordzistką Polski. Największe sukcesy odnosi w biegu na 400 metrów. Uczestniczyła w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie i Rio de Janeiro. Jej osiągnięcia i rozwijająca się kariera sportowa od lat budzą zachwyt i szacunek kibiców.

Teraz Święty-Ersetic została ambasadorką firmy Sante. Jak sama podkreśla, w podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy, kluczowe znaczenie miał charakter asortymentu produktów.

– Na sportowe sukcesy składa się mnóstwo czynników, a jednym z nich jest bez wątpienia zbilansowana, różnorodna dieta – mówi Justyna Święty-Ersetic. – Produkty Sante znam od dawna, mam pełne przekonanie do ich jakości oraz korzystnego wpływu na zdrowie i samopoczucie. Rekomenduję produkty, po które sama sięgam, znam ich skład, wiem jak smakują i co dobrego mogą dać mojemu organizmowi – dodaje.

Justyna Święty-Ersetic zakłada, iż te działania zyskają również szerszy wpływ edukacyjny.

– Głęboko liczę na to, że promocja tego asortymentu stanie się także ważnym elementem poszerzania świadomości znaczenia zdrowej diety dla każdego z nas, nie tylko sportowców. To naprawdę ważne, by nieustannie rosła wiedza o tym, że produkty musimy wybierać świadomie, gdyż sposób odżywiania oddziałuje na całą jakość naszego życia – mówi Święty-Ersetic.

Firma Sante od lat wyznacza trendy na rynku zdrowej żywności. Ma bardzo szerokie portfolio, obejmujące również produkty dedykowane osobom aktywnym fizycznie (batony i odżywki proteinowe Go On).

– Naszą misją jest szczególna dbałość o zaoferowanie konsumentom żywności, mającej korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie – mówi Mariola Małkowska, Senior Brand Manager w firmie Sante. – Ważną część naszego portfolio stanowią produkty, które wspomagają osoby uprawiające sport, dostarczając im dawki energii i potrzebnych substancji odżywczych. Współpraca z panią Justyną Święty-Ersetic idealnie wpisuje się w realizację misji naszej firmy. Cieszymy się, iż produkty Sante rekomendowane są przez osobę o tak dużej wiarygodności w dziedzinie sportu i zdrowego stylu życia – dodaje.

Źródło materiału: Newseria
Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe

ambasador Justyna Święty-Ersetic Sante współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis#4 spotkanie digital marketingu DIMAQ VOICE Online
Instagramowy Live – nie tylko na smartfonie

Podobne wpisy:

  • image_processing20230301-207333-9j4kp3
    Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą
  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow