site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Już jest! Aplikacja mobilna Wydawnictwa Operon dla nauczycieli
2.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Już jest! Aplikacja mobilna Wydawnictwa Operon dla nauczycieli

operon-45-agencja-pa-click-community

Operon 45 – tak nazywa się innowacyjna aplikacja mobilna dla nauczycieli od Wydawnictwa Pedagogicznego OPERON. Jej kompleksowa obsługa marketingowa, strategia komunikacji i promocji powierzona została agencjom PA i Click Community.

Nadchodzący rok szkolny zdecydowanie odmieni dotychczasowy sposób pracy wielu nauczycieli. To wszystko za sprawą pierwszej tego typu aplikacji mobilnej w Polsce – Operon 45. Oferuje ona niezwykłą pomoc w multimedialnym przygotowaniu i prowadzeniu praktycznie każdej lekcji. Aplikacja łączy tradycyjne metody nauczania z mobilnymi rozwiązaniami – umożliwia ona wyświetlanie materiałów edukacyjnych na dużym ekranie za pomocą smartfonu. Za opracowanie i realizację obsługi marketingowej tej aplikacji, jak również jej strategię komunikacji i promocji odpowiadają agencje PA i Click Community.

Początkiem współpracy z Operonem były warsztaty projektowe, w czasie których agencje poznały mechanizm działania innowacyjnej aplikacji mobilnej Operon 45. Spotkanie to posłużyło w poznaniu specyfiki produktu i wyciągnięciu najważniejszych wniosków, o którą oparta została strategia komunikacji przygotowana przez zespół PA. W ramach podpisanej umowy agencja będzie też odpowiadać za KV aplikacji, landing page, animację produktową. Dodatkowo zespołowi PA powierzone zostały działania w obszarze PR.

Z kolei zadaniem Click Community było stworzenie strategii promocji aplikacji mobilnej Operon 45 w mediach społecznościowych. Obejmuje ona nie tylko przygotowanie angażujących postów, ale i obsługę kampanii w systemie Facebook Ads. W ramach podpisanej umowy agencja będzie odpowiadać również za działania związane z influencer marketingiem i nawiązanie współpracy z nauczycielami.

aplikacja mobilna koronawirus Operon szkoła

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSztuczna inteligencja w marketingu? W to narzędzie zainwestowali milion złotych
Facebook udostępnia CatchUp

Podobne wpisy:

  • jonas-leupe-wK-elt11pF0-unsplash
    Smartfonów używamy nawet 5 godzin na dobę. Stan rynku mobile na 2023
  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow