Rośnie znaczenie mediów społecznościowych i cyfrowych kanałów, za pomocą których PR-owcy docierają do swoich odbiorców. Dziś internet to już codzienność komunikacji. To właśnie tutaj można znaleźć informacje o firmie i jej produktach lub usługach, również tu powstają opinie, komentarze i różne emocje. To tu są fani i ambasadorzy marki, a czasem to tu wybuchają kryzysy.
Dobór odpowiednich narzędzi i grup docelowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji i big data, pogłębiony monitoring, tworzenie interesujących treści dopasowanych do odbiorców i prowadzenie regularnych działań w sposób ciekawy, intrygujący i przede wszystkim absorbujący internautów – to najważniejsze założenia skutecznej kampanii digital PR! Narzędzia, z których można skorzystać, są niemal nieograniczone, tak jak nieograniczony jest sam internet.
Czy wiesz jak w pełni wykorzystać potencjał kanałów digital w PR?
Dowiedz się podczas warsztatów online już w środę 27 maja od godz. 10:00 i posłuchaj doświadczonych prelegentów. Szkolenie przygotowali i poprowadzą partnerzy jednej z największych agencji PR R4S: Igor Janke, Adam Hofman, Paweł Wojtyczka i Mariusz Sokołowski
W czasie webinarium uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań, rozmowy na czacie, otrzymają dostęp do nagrania wideo, prezentację oraz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Szczegóły i rejestracja dostępne tutaj.
Komentarze: brak