site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kalendarze Adwentowe – pomysł na promocję produktów i usług
2.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kalendarze Adwentowe – pomysł na promocję produktów i usług

markus-spiske-MxjnYEqAfVA-unsplash

Nastał grudzień a wraz z nim świąteczne szaleństwo. Kupowanie prezentów, przygotowanie do gotowania świątecznych potraw, planowanie wyjazdów itd. Jest jednak w tym przedświątecznym zgiełku także takie specjalne oczekiwanie, które podkreśla Kalendarz Adwentowy. Jak się okazuje może on być doskonałym sposobem na promocję nie tylko czekoladek, ale również innych produktów i usług.

Zasada działania Kalendarza Adwentowego

Na co dzień spotykamy się z kalendarzami adwentowymi przeznaczonymi dla dzieci. Najczęściej są to bombonierki z 24 okienkami. Każdego dnia adwentu dzieci otwierają jedno okienko, w którym znajduje się czekoladka w świąteczno-zimowym kształcie.

Poza tymi najbardziej popularnymi czekoladowymi kalendarzami można spotkać również nieco inne formy kalendarza. Niedawno w sklepach pojawiły się kalendarze z herbatami smakowymi, albo w formie SMS-ów, w których pojawiają się zadania do wykonania na konkretny dzień. Jednak niezależnie od tego w jakiej formie występuje, jego sposób działania jest jednakowy – w dniach 1-24 grudnia otwiera się jedno „okienko”, w którym czeka niespodzianka lub wyzwanie.

Jak wykorzystać Kalendarze Adwentowe we własnym biznesie?

Wbrew pozorom nie jest to specjalnie trudne. To bardzo wygodna forma promocji, która z pewnością zainteresuje zarówno obecnych, jak i potencjalnych klientów. Jednakże, aby podbić ich serca trzeba mieć dobry pomysł.

Coś dla sklepów

W przypadku sklepów doskonale sprawdzi się jednodniowa zniżka. Klient dostaje każdego dnia informację, że dziś może skorzystać ze zniżki na produkt X. Rabat obowiązuje tylko jednego dnia, zaś kolejnego klient otrzymuje zniżkę na inny produkt. Ta, jak poprzednio, wygasa po upływie 24 godzin. W ten sposób są spore szanse na wzrost liczby klientów i sprzedanych produktów.

Pomysł dla usługodawców

W przypadku usług jednodniowe rabaty nie zawsze się sprawdzą. Znacznie lepszym pomysłem mogą być e-maile do klientów lub zainteresowanych osób, zawierające przydatne wskazówki.

Doskonałym przykładem może być Blogowy Kalendarz Adwentowy oferowany przez firmę Corpicorn. Każdy, kto zapisze się na listę mailingową ma pewność, że każdego grudniowego poranka otrzyma e-mail z krótką poradą lub informacją dotyczącą zakładania, prowadzenia, promowania bloga oraz zarabiania przy jego pomocy. Ten model przekazywania wiedzy zainteresuje z pewnością wszystkich początkujących blogerów.

Kalendarz Adwentowy może okazać się wspaniałym sposobem na pokazanie swojej marki osobom zainteresowanym konkretną branżą. Dzięki wysyłaniu porad buduje się własną markę, natomiast dając zniżki można liczyć na zwiększone zainteresowanie zakupami.

Źródło tekstu: Newseria

kalendarz adwentowy reklama święta

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAutomatyczne reklamy na Facebooku i Instagramie dla e-sklepów – Shoper z nową usługą
RTB House wprowadza nowe dynamiczne kreacje Snippet Ads™

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow