site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania "Bądź ich inspiracją", czyli Nauczyciele Zwolnieni z Teorii
4.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania „Bądź ich inspiracją”, czyli Nauczyciele Zwolnieni z Teorii

ZWZT_KV2_Agnieszka_Garstecka_Torun

„Bądź ich inspiracją” to hasło najnowszej kampanii realizowanej przez Zwolnionych z Teorii. Działania przygotowały 180heartbeats + Jung v Matt, Wavemaker oraz Propsy PR.

Celem kampanii jest zachęcenie nauczycieli szkół średnich z całej Polski do dołączenia do grupy Nauczyciele Zwolnieni z Teorii. Tworzą ją nauczyciele edukujący poprzez praktykę. Urozmaicają tradycyjny program nauczania o realizację przez ich uczniów własnych projektów społecznych przeprowadzanych w ramach olimpiady Zwolnieni z Teorii. Dzięki temu młodzież realnie wpływa na pozytywną zmianę w swoim otoczeniu, realizując m.in. takie pomysły, jak stworzenie gry planszowej związanej z bohaterami Powstania Warszawskiego, zorganizowanie cyklu szkoleń z języka migowego, zbudowanie drona badającego czystość powietrza czy kilkumetrowego pianina na użytek lokalnej społeczności. Dodatkowo młodzi ludzie rozwijają swoje praktyczne kompetencje potrzebne na rynku pracy, np. rozwiązywanie problemów, komunikacja czy przywództwo. Poprzez prawdziwe projekty uczą się zarządzania, pracy zespołowej, zdobywają międzynarodowe certyfikaty pomocne przy szukaniu pracy lub rekrutacji na studia zagraniczne oraz rozbudzają w sobie moc do realizacji celów życiowych.

Bohaterami kampanii „Bądź ich inspiracją” jest trójka nauczycieli z różnych szkół w Polsce oraz ich uczniowie, finaliści olimpiady Zwolnieni z Teorii. To oni w 2018 roku dołączyli do pierwszego grona 100 Nauczycieli Zwolnionych z Teorii i z chęcią wspierali młodzież w działaniu. Są to specjaliści, którzy chcieli inspirować młodzież, wspierać ich w momentach, w których tego potrzebowali, jednocześnie w razie potrzeby zostając ich tutorami przy projekcie.

– W tej kampanii zależy nam na tym, by wbrew powielanym ostatnio opiniom, pokazać, że w naszym kraju są nauczyciele, którzy działają, inspirują, rozwijają u uczniów istotne kompetencje, a dzięki temu umacniają też swoje relacje z uczniami. Zauważyliśmy potrzebę zorganizowania kampanii, która doceni postawę i zachowanie tych inspirujących nauczycieli, a równocześnie przełamie pewne stereotypowe myślenie o nich. Nauczyciele Zwolnieni z Teorii biorący udział w kampanii pochodzą z miast różnej wielkości, ponieważ Zwolnieni z Teorii porywają serca młodzieży, a od niedawna także nauczycieli, bez względu na wielkość miejscowości, w której działają – mówi Kamila Bilska, Brand Manager Zwolnieni z Teorii. – Wszyscy nauczyciele i uczniowie biorący udział w kampanii uważają, że Zwolnieni z Teorii to olimpiada, z której czerpią szereg korzyści. To właśnie dobre słowa płynące od tych, którzy brali udział w pierwszej edycji grupy Nauczyciele Zwolnieni z Teorii, zainspirowały nas do przedstawienia uczestników kampanii ich własnymi słowami – podsumowuje.

Profile nauczycieli zaprezentowane zostaną w formie materiałów zdjęciowych i wideo, a także poprzez ich osobistą obecność w mediach. Uzupełnieniem kampanii będą wypowiedzi i udział zespołów nastolatków, którzy zrealizowali najciekawsze projekty społeczne. Za scenariusz wideo i produkcję materiałów odpowiadają Piotr Spigiel oraz Animateria Studio. Twórcą strategii i idei kreatywnej jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt, dla której jest to już czwarta kampania realizowana dla Zwolnionych z Teorii. Trzy poprzednie zostały wyróżnione w konkursie Effie Awards.

– Projekty społeczne wspieramy bardzo chętnie, a podjęcie tej współpracy było dla nas szczególnie ważne, ze względu na fakt, że idea stojąca za działaniami Zwolnionych z Teorii jest nam bardzo bliska. Rozwój młodzieży oraz uczących ją nauczycieli leży w interesie całego społeczeństwa, również naszym. Dlatego po raz kolejny, z dużą satysfakcją, zaangażowaliśmy się w kampanię na rzecz szeroko pojętej poprawy polskiej edukacji, która może być bardziej praktyczna i efektywna – mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt.

Akcja wystartowała 16 maja i potrwa do końca czerwca. Przygotowaniem mediaplanu i zakupem mediów online zajęła się agencja Wavemaker. Kanałami dotarcia do nauczycieli będzie internet, w tym serwisy społecznościowe oraz przygotowana specjalnie dla nich platforma Librus, a także media tradycyjne, w tym billboardy rozmieszczone w całej Polsce oraz bezpośrednia komunikacja ze szkołami.

– Olimpiadę Zwolnieni z Teorii wspieramy już drugi raz i to duża frajda dla Wavemaker obserwować, jak rośnie i przynosi namacalne efekty – komentuje Paweł Gala, CEO Wavemaker.

Grupa Nauczyciele Zwolnieni z Teorii tworzona jest przy wsparciu Google.org, Pracuj.pl i Allegro. Partnerami medialnymi kampanii są Ströer, Onet, Gazeta Wyborcza, Wysokie Obcasy, Dziennik Gazeta Prawna, RMF FM oraz miesięcznik Dyrektor Szkoły. Autorem koncepcji kampanii jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt, za media pro bono odpowiada Wavemaker, zaś działania public relations realizuje Propsy PR.

 

Zwolnieni z Teorii to ogólnopolska olimpiada z projektów społecznych. Powstała w 2014 roku, by dać każdemu młodemu człowiekowi możliwość tworzenia własnych projektów społecznych i nabywania kompetencji przyszłości, takich jak: współpraca, komunikacja czy przywództwo. Polega na współpracy uczestników poprzez platformę internetową, opartą o nowoczesną metodę nauczania polegającą na tym, że wykonując prawdziwe zadanie, rozwija się praktyczne umiejętności potrzebne w życiu zawodowym.

akcja edukacyjna akcja społeczna kampania kampania edukacyjna kampania społeczna szkoła

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAgencje PA i Novem wspierają pomysłowość i kreatywność najmłodszych
Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z Schulz brand friendly

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow