Centrum handlowe w Warszawie Blue City kontynuuje kampanię promującą unikatowe sklepy i usługi, restauracje oraz miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.
Po okresie zamrożenia Blue City pracuje pełną parą. Otwarte są sklepy, usługi, kawiarnie i restauracje. Wreszcie można odwiedzać miejsca rozrywki. Informuje o tym najnowsza kampania komunikacyjna Blue City.
Hasło kampanii Funtastic Blue City jest kontynuacją komunikacji sprzed pandemii. Centrum handlowe charakteryzuje niespotykanymi „funtastycznymi” atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych „funtastycznych” zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie centrum. W Blue City znajduje się jedyny w Warszawie sklep EUROSPAR, jedyny w Polsce sklep IKEA w nowym formacie, jedyny park rozrywki TEPfactor, największy klub fitness FIT/One, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios i wiele innych ciekawych miejsc. Występujące w kampanii postacie są radosne, cieszą się, że znów mogą odwiedzać swoje ulubione miejsca w Blue City.

Akcja informacyjna autorstwa Communication Unlimited obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, komunikację PR oraz w mediach społecznościowych.
Komentarze: brak