site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania Blue City - znów jest Funtastic
24.06.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania Blue City – znów jest Funtastic

BC_2020_FB cover_event 1920x1080 (002)

Centrum handlowe w Warszawie Blue City kontynuuje kampanię promującą unikatowe sklepy i usługi, restauracje oraz miejsca rozrywki. Działania przygotowała agencja marketingu zintegrowanego CU Communication Unlimited.

Po okresie zamrożenia Blue City pracuje pełną parą. Otwarte są sklepy, usługi, kawiarnie i restauracje. Wreszcie można odwiedzać miejsca rozrywki. Informuje o tym najnowsza kampania komunikacyjna Blue City.

Hasło kampanii Funtastic Blue City jest kontynuacją komunikacji sprzed pandemii. Centrum handlowe charakteryzuje niespotykanymi „funtastycznymi” atrakcjami dla całej rodziny oraz możliwością zrobienia różnorodnych „funtastycznych” zakupów w miejscach obecnych tylko na terenie centrum. W Blue City znajduje się jedyny w Warszawie sklep EUROSPAR, jedyny w Polsce sklep IKEA w nowym formacie, jedyny park rozrywki TEPfactor, największy klub fitness FIT/One, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios i wiele innych ciekawych miejsc. Występujące w kampanii postacie są radosne, cieszą się, że znów mogą odwiedzać swoje ulubione miejsca w Blue City.

źródło: materiały prasowe

Akcja informacyjna autorstwa Communication Unlimited obejmuje media wewnętrzne Blue City, billboardy, citylighty, komunikację PR oraz w mediach społecznościowych.

kampania koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak kandydaci na prezydenta prezentują się w social mediach?
Direct mailing nie odchodzi do lamusa

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow