site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania digitalowa Minecraft Earth i figurek doładowujących od Mattel
14.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania digitalowa Minecraft Earth i figurek doładowujących od Mattel

Minecraftearth

Mattel, światowy producent gier i zabawek, wprowadził do swojej oferty minifigurki doładowujące Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach.

Minecraft Earth to nowa aplikacja mobilna, która wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną i pozwala przenieść świat gry do świata rzeczywistego. Fani gry mogą teraz przeżywać przygody, tworzyć budowle i podziwiać je w pełnej skali i prawdziwym świecie.

źródło: materiały prasowe/Mattel

To jednak nie wszystko. Dzięki minifigurkom doładowującym od Mattel, gracze zyskują dodatkowe doładowania, które urozmaicają rozgrywkę i dają nowe możliwości w różnych trybach gry. Figurki nawiązują do kultowych postaci Minecraft i mają wbudowane chipy NFC, które aktywują się po zeskanowaniu urządzeniem mobilnym. W kolekcji znajduje się 20 figurek, a wśród nich kutlowy Creeper, Alex, czy Steve. To pierwsze tego typu figurki na rynku, dedykowane grze Minecraft Earth.

Kampania wystartowała 23 czerwca i potrwa przez miesiąc. Działania obejmują kampanię digitalową, w tym aktywacje z twórcami internetowymi związanymi z grą. Nowe możliwości gry z użyciem minifigurek zaprezentowali zagorzali gracze: Jan Dąbrowski, Szymeq Minecraft, Yoshihito Mayoshe.

Za kampanię odpowiada butik kreatywny COOLLECTIVE.

gra kampania reklamowa Mattel Minecraft

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzez pandemię wydawcy stracili nawet 50-80% przychodów z reklam!
YouTube pomaga artystom rozwijać się na platformie

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow