site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania edukacyjna #Lepiejbezsmogu
3.02.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania edukacyjna #Lepiejbezsmogu

Ocieplaj dom, a nie klimat

Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” skupia się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska,
a kreacje na jej potrzeby stworzyła agencja Advertiva
.

Nawet do 70 proc. energii dostarczonej do domu wykorzystywane jest do jego ogrzewania. W kampanii „Ocieplaj dom, a nie klimat” ISOVER zwraca uwagę, że termoizolacja to sposób na oszczędności w kosztach ogrzewania, a jednocześnie w nowej odsłonie programu rządowego „Czyste powietrze” okazja do uzyskania nawet 135 000 dofinansowania!

Kampania edukacyjna w internecie ruszyła z początkiem roku i emitowana będzie do końca lutego br. Kreacje #LBS widoczne są na stronach głównych najpopularniejszych polskich portali, w serwisach lokalnych oraz na kanałach social media. Przez cały styczeń, równolegle trwa komunikacja marki ISOVER na tablicach wielkoformatowych zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych.

Szczegóły dotyczące termomodernizacji oraz możliwości dofinansowania znajdują się na stronie lepiejbezsmogu.pl. Tam można też zobaczyć wywiad z ekspertami wyjaśniający możliwość uzyskania dofinansowania w programie „Czyste Powietrze”. Z pomocą dedykowanej zakładki możliwe jest również wyliczenie oszczędności wynikających z termoizolacji oraz pobranie darmowego, poradnikowego e-booka.

kampania kampania edukacyjna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTeksty generowane przez sztuczną inteligencję mogą stanowić poważne zagrożenie dla użytkowników
Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow