site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania „Europa to Ty” – wybierz swoją przyszłość
24.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania „Europa to Ty” – wybierz swoją przyszłość

źródło: www.kampaniespoleczne.pl

Od 8 maja trwa kampania społeczna edukująca warszawiaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się 26 maja. Największy przewoźnik publiczny w Polsce i jeden z większych w Europie, Miejskie Zakłady Autobusowe, wraz z polską Fundacją im. Roberta Schumana w oryginalny sposób zachęcają mieszkańców stolicy do głosowania w wyborach.

W ramach kampanii informacyjnej „Europa to Ty” w dziesięciu stołecznych autobusach linii 222 pojawiły się lustra. Każdy pasażer zobaczy w nich swoje odbicie, czyli osobę, która ma realny wpływ na zmiany. Celem akcji jest wskazanie społecznej współodpowiedzialności za przyszłość Europy. Ma to uświadomić odbiorcom, że zmiany zależą od każdego z nas i to my decydujemy, jak będzie wyglądał świat, w którym żyjemy.

źródło: www.mza.waw.pl

26 maja Europejczycy wybiorą 705 posłów. 52 miejsca będą przysługiwać przedstawicielom, na których zagłosują Polacy. Parlament Europejski chroni interesy wszystkich obywateli. Pełni bardzo ważne funkcje m.in. ustanawia budżet UE, doradza w kwestiach polityki zagranicznej, sprawiedliwości i wolności. Parlament ma charakter ponadnarodowy, jego członkowie reprezentują interesy Unii, a nie poszczególnych Państw członkowskich. Wybory PE odbywają się co pięć lat. Polacy po raz pierwszy wybierali europosłów w czerwcu 2004 roku, sześć tygodni po przyłączeniu do Unii Europejskiej. W tym roku obywatele będą wybierać eurodeputowanych po raz czwarty.

źródło: www.kampaniespoleczne.pl

 

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

kampania edukacyjna kampania informacyjna kampania społeczna wybory

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRola PR sportowego w środowisku lokalnym
Mniej zbędnych postów na tablicy? Nadchodzą zmiany na Facebooku

Podobne wpisy:

  • Ocieplaj dom, a nie klimat
    Kampania edukacyjna #Lepiejbezsmogu
  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow