site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania informacyjna „Czas w zakresie” z Nickiem Jonasem — pomoc w poprawie jakość życia osób z cukrzycą w Polsce
4.01.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania informacyjna „Czas w zakresie” z Nickiem Jonasem — pomoc w poprawie jakość życia osób z cukrzycą w Polsce

towfiqu-barbhuiya-ZJaK9jQXeDA-unsplash

Czas w zakresie jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy – badania pokazują, że większość osób z cukrzycą nie jest świadoma jego istnienia! Dexcom, światowy lider w ciągłym monitorowaniu glikemii u osób z cukrzycą, rozpoczął w Polsce kampanii „Czas w zakresie docelowym”, kampanii uświadamiającej i edukacyjnej mającej na celu lepsze zrozumienie pojęcia „czasu w zakresie docelowym glikemii” jako standardu postępowania w leczeniu cukrzycy.

Niedawne badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii wykazało, że pomimo korzyści klinicznych i poprawy jakości życia, większość osób z cukrzycą leczoną insuliną nie wykorzystuje czasu w zakresie docelowym do monitorowania wyrównania cukrzycy. Czas w zakresie docelowym (eng. TIR – time in range) definiuje się jako procent czasu spędzonego w docelowym poziomie glukozy, zakres docelowy jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy i ułatwia ludziom zrozumienie, jak poprawić kontrolę glikemii.

W rzeczywistości czas przebywania w zakresie jest tak istotny, że ponad połowa (51%) respondentów stwierdziła, że ​​wolałaby „pływać z rekinami niż  być w hipoglikemii podczas ważnego spotkania lub wydarzenia”.

– Time in Range to danie chorym na cukrzycę narzędzi i zasobów, które pomogą im czuć się zdrowiej i żyć tak, jak chcą – powiedział artysta, aktor i filantrop, który zdobył wiele platynowych płyt, Nick Jonas, wspierający akcję promującą Time in Range. – Żyjąc z cukrzycą typu 1 przez ponad połowę mojego życia, wiem, o ile lepiej się czuję, gdy mój poziom glukozy utrzymuje się w ustalonym zakresie. Nadszedł czas, aby cała społeczność diabetologiczna uznała czas w zakresie za jeden z najważniejszych wskaźników optymalnego leczenia cukrzycy – dodał.

W Polsce do akcji dołączyło się wielu influencerów cukrzycowych jak @idiabetic_cukrzyk, czy Być tatą diabetykiem. Jerzy Magiera o cukrzycy.

Czas w zakresie docelowym pomaga również osobom z cukrzycą leczonym insuliną w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących leczenia, zamiast polegać wyłącznie na średniej trzymiesięcznej, jaką zapewnia tradycyjny test HbA1c. Inne kluczowe wyniki badania obejmują:

  • Zdecydowana większość (83%) osób z cukrzycą leczoną insuliną twierdzi, że czują się lepiej, gdy spędzają więcej czasu w zasięgu, jednak dwie trzecie (59%) osób nie używa czasu w zasięgu jako miernika skuteczności leczenia.
  • Podczas gdy większość (77%) osób z cukrzycą leczoną insuliną twierdzi, że czuje się lepiej, gdy spędza więcej czasu w zakresie, większość (62%) twierdzi, że nie rozmawia o tym regularnie ze swoim lekarzem.
  • Około dwie trzecie (66%) ankietowanych osób z cukrzycą leczoną insuliną przyznało, że zgadza się, że obowiązkiem ich świadczeniodawcy jest zwrócenie uwagi na nowe standardy opieki.
  • Ponad połowa (58%) osób z cukrzycą leczoną insuliną zgadza się, że gdyby spędzali więcej czasu w zakresie, czuliby się pewniej, realizując swoje marzenia lub pasje.
  • Wielu respondentów (68%) stwierdziło, że ogólnie życzyliby sobie lepszego zrozumienia dostępnych technologii pomagających w leczeniu cukrzycy.

Aby uzyskać więcej informacji na temat czasu w zakresie docelowym glikemii i dostępu do zasobów dla osób chorych na cukrzycę, a także pracowników służby zdrowia, należy odwiedzić stronę Dexcom. Można także dołączyć do rozmowy w mediach społecznościowych na #WhenInRange.

Źródło zdjęcia głównego: Towfiqu barbhuiya/Unsplash

Dexcom kampania edukacyjna kampania społeczna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisJak Meta zamierza walczyć z rozpowszechnianiem intymnych zdjęć?
Rynek reklamy ma już za sobą kryzys związany z pandemią. Wydatki w internecie przekraczają już budżety na TV

Podobne wpisy:

  • image_processing20230327-2993685-1dtx1rq
    My, Rodzice dzieci trans, czyli kampania o transpłciowości
  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow