site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleń
3.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleń

glownekonf_298692045

Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych, gdzie osiągnęły ponad 3 mln wyświetleń!

W grupie spółek DANONE to pracownicy budują unikalną atmosferę pracy, a wyznawane przez nich w życiu prywatnym wartości przekładają się na kulturę organizacyjną. Dlatego to właśnie oni mieli kluczowy wpływ na kształt pierwszej kampanii wizerunkowej i stali się jej sercem.

W spocie, który stanowił oś komunikacji, pięciu pracowników przedstawiło swoje autentyczne historie – przez pryzmat pasji zaprezentowali oni swoje miejsca pracy oraz rolę, jaką odgrywają w nich relacje międzyludzkie. Choć bohaterowie kampanii różnią się od siebie pod wieloma względami, łączy ich poczucie wspólnoty, które charakteryzuje wszystkich pracowników grupy spółek DANONE. Podkreśla to hasło Nasz DANONE jest dla Ciebie, wokół którego skupiały się działania zaplanowane w ramach kampanii. 

Nasz DANONE jest dla Ciebie – przebieg i efekty kampanii

Kampania ruszyła 17 września i realizowana była w dwóch etapach. W pierwszym z nich internautom zaprezentowana została pełna wersja spotu (przedstawiająca opowieści wszystkich 5 pracowników). W drugim etapie, który rozpoczął się 10 października, opowieści poszczególnych bohaterów były kolejno prezentowane dedykowanym grupom docelowym – studentom i młodym absolwentom, profesjonalistom, chcącym zdobywać nowe doświadczenia oraz osobom zainteresowanym podjęciem pracy w zakładach produkcyjnych

Spoty emitowane były na YouTube, zaś działania komunikacyjne prowadzono na oficjalnych profilach DANONE na Facebooku i LinkedIn, a także na Instagramie.

– Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” została bardzo ciepło odebrana. Autentyczność, z jaką pracownicy opowiedzieli o tym, jaki naprawdę jest DANONE oraz jakie wartości wyznajemy w organizacji, została doceniona przez internautów. Spot dotarł do ponad 1 mln odbiorców i był przez nich wyświetlony ponad 3 mln razy, a jego bohaterowie spotkali się z niezwykle pozytywnymi reakcjami ze strony bliskich oraz sąsiadów – mówi Ewa Jakimowicz, specjalista ds. budowania wizerunku pracodawcy w grupie spółek DANONE.

Akcja ta została przygotowana przez wewnętrzny zespół DANONE odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy na podstawie rozmów z pracownikami organizacji. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji – Uszka w Barszczu.

W zgodzie z wyznawanymi wartościami

„Nasz DANONE jest dla Ciebie” to pierwsza wspólna kampania wizerunkowa, której celem było zbudowanie świadomości nt. grupy spółek DANONE jako pracodawcy, zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w niezwykle zróżnicowanym środowisku biznesowym, a także zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wyznawanych przez jej pracowników wartości.

Kampania pozwoliła również na wskazanie strategicznych dla organizacji obszarów. Wspólnym mianownikiem prezentowanych w kampanii historii jest bowiem odpowiedzialność, która wynika z wartości wyznawanych w grupie spółek marki.

Jako organizacja odpowiedzialna społecznie, DANONE kieruje się podwójnym zobowiązaniem, w swojej działalności łącząc rozwój biznesu z troską o zdrowie ludzi i środowisko naturalne. Kampania w naturalny sposób nawiązała do realizowanej przez organizację wizji One Planet. One Health, zgodnie z którą troska o zdrowie ludzi i równowagę planety jest strategiczną rolą organizacji.

Źródło materiału: Newseria

CSR Danone Employer Branding kampania wizerunkowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDruga edycja eTrade Show już w marcu
Top 5 ekspertów branżowych, od których warto się uczyć

Podobne wpisy:

  • guillaume-de-germain-6Xw9wMJyHus-unsplash
    Reklama z głową. Jak przygotować ekologiczną przesyłkę marketingową?
  • clark-tibbs-oqStl2L5oxI-unsplash
    Nie tylko biznes, ale też odpowiedzialność społeczna – wpływ działań CSR na wizerunek firmy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow