site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania nowej aplikacji pogodowej Interii
19.07.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania nowej aplikacji pogodowej Interii

Interia_kampania_pogoda_PR

Interia przygotowała nową aplikację pogodową – Pogoda Interia. Będzie ona promowana m.in. przez spoty z udziałem Wiktorii Gąsiewskiej. Interia jest obecnie liderem polskich serwisów pogodowych. Kampania promocyjna aplikacji Pogoda Interia będzie realizowana przez Grupę Polsat Plus.

– W naszych działaniach promocyjnych wykorzystujemy potencjał całej Grupy Polsat Plus. Dotyczy to również Interii i jej usług czy produktów – obecnie startujemy z kampanią promującą nową aplikację Pogoda Interia, a jej główną bohaterką jest Wiktoria Gąsiewska, znana aktorka i influencerka, związana z Telewizją Polsat. Innym przykładem podobnych działań marketingowych w ramach naszej Grupy jest udział Wilfredo Leona, związanego z siecią Plus, również w promocji Interii – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus.

Serwis Pogoda Interia to od lat największy polski serwis pogodowy. W czerwcu jego prognozom zaufało ponad 7 mln realnych użytkowników, którzy łącznie wygenerowali ponad 77 mln odsłon. Od teraz fani serwisu mogą korzystać z aplikacji Pogoda Interia – nowoczesnego narzędzia z kompleksowymi wskaźnikami meteorologicznymi.

– Wygodne i użyteczne narzędzia dostarczające rzetelnych informacji i wysokiej jakości rozrywki – to od lat znaki firmowe Interii. Sukces i popularność naszego serwisu pogodowego wykorzystaliśmy przy tworzeniu nowej aplikacji, która dzięki kompleksowym i aktualizowanym na bieżąco danym sprawdzi się idealnie zarówno podczas wakacji, jak i na co dzień – mówi Filip Lenart, dyrektor Marketingu i PR w Grupie Interia.

Aplikacja zawiera wszystkie podstawowe funkcjonalności serwisu takie, jak prognoza aktualizowana co 30 min dla 3 milionów miejscowości w Polsce i na świecie.   Dodatkowo daje więcej możliwości i udostępnia zdecydowanie więcej wskaźników. Informuje o wpływie pogody na zdrowie (alergie, przeziębienie, migrenę, ból zatok i ból artretyczny), oraz codzienne życie (bieganie, wędkowanie, jazdę autem, pracę w ogródku). Energooszczędny tryb „dark mode” pozytywnie wpływa na wzrok i ułatwia korzystanie z prognozy pogody po zmroku. Kolejną istotną nowością jest minutowa prognoza opadów.

Co istotne, aplikacja działa w trybie online i offline. Spełni więc oczekiwania użytkowników, którzy przebywają w miejscach, w których są odczuwalne problemy z zasięgiem m.in. na górskich szlakach. Dzięki współpracy z Airly, narzędzie przekazuje także dane o stanie powietrza na najbliższą dobę.

Aplikacja jest promowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, Radiu Eska oraz w serwisach Grupy Interia.

Za pomysł kreatywny odpowiada scenarzysta i reżyser spotu Armin Kurasz oraz działy marketingu Interii i Telewizji Polsat. Reklamę wyprodukowała Telewizja Polsat. Za działania efektywnościowe odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego Mobiem, która wchodzi w skład Grupy Interia.

aplikacje Interia kampania

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSztuczna inteligencja pomaga w weryfikacji wieku internautów
Facebook świętował Światowy Dzień Emoji i zaprezentował te najpopularniejsze na swojej platformie

Podobne wpisy:

  • okai-vehicles-XCtN1IR1qOI-unsplash
    Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie - “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”
  • grafika_3
    ASUS Polska z kolejną kampanią #ROG4Creators dla młodych twórców

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • E-commerce w pigułce – jaka wiedza przyda Ci się w 2022 roku?
  • Grywalizacja – klienci chcą się bawić
  • Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie – “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś”

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...