site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania nowej gry UNO FLIP od Mattel
20.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania nowej gry UNO FLIP od Mattel

Jas Dabrowski

Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski oraz wielu innych, znanych twórców internetowych odkrywają swoje sekrety w kampanii nowej gry UNO FLIP.

W czerwcu wystartowała kampania nowej gry UNO FLIP. Jest to całkiem nowa wersja znanej na całym świecie gry karcianej UNO. Głównym motywem kampanii jest hasło „Poznaj moje drugie oblicze”. Nawiązuje do drugiej, ciemniejszej strony kart, które są absolutną nowością, a dzięki nim rozgrywka staje się ostrzejsza i bardziej emocjonująca.

W kampanii biorą udział czołowi twórcy YouTube, instagramerzy oraz gwiazdy znane z telewizji.

Swoje drugie oblicze pokażą Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski, Sylwia Przybysz, Jakub Kosel, Czarek Jóźwik, twórcy znani na YouTube jako „EKIPA” – Tromba, Marcysia Ryskała, Patec Wariatec i Mini Majk, a także wielu innych czołowych influencerów.

Czym różni się UNO FLIP od klasycznej wersji? Nowa talia to dwustronne karty, wśród których pojawia się karta ODWRÓĆ i jeszcze ostrzejsze karty specjalne. Karty mają jasną stronę, w której obowiązują klasyczne zasady gry UNO oraz ciemną stronę – gdzie karty są bardziej surowe. Kolejną nowością są karty ODWRÓĆ, które powodują, że karty wszystkich graczy zostają odwrócone na drugą stronę, ujawniając nowy zestaw cyfr oraz kolorów, co stawia rozgrywających w zupełnie nowej sytuacji.

Działania reklamowe obejmują kampanię w digitalu – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook.

Kampanię przygotował butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).

kampania reklamowa Mattel

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis#SWITCH w komunikacji: 10 wskazówek od praktyków PR
Wideo rozmowy na Tinderze w fazie testów

Podobne wpisy:

  • M_Debska_0X4A0452
    Porsche z kampanią “Napędzani marzeniami” i zawodami w cold water surfingu
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow