site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
30.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową

s-1200-700

„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.

„Za podkreślenie znaczenia agentów dla ubezpieczyciela oraz mocne wsparcie ich pracy” – czytamy w uzasadnieniu Gazety Ubezpieczeniowej.

Generali w swojej kampanii wyróżnia agentów i podkreśla ich wyjątkową rolę. To oni odgrywają kluczową rolę w realizacji strategii „Lifetime Partner” – partnera na całe życie. Kampania jest przygotowana w sposób spójny na wszystkie rynki, na których działa Grupa Generali, ale jednocześnie zawiera lokalne elementy. W polskich reklamach występują agenci i multiagenci Generali Polska: Ewa Lenckowska, Ela Borkiewicz, Martyna Łukawska, Piotr Dejnarowicz, Sebastian Adamiak, Marcin Jezierski i Lesław Ziętek.

Generali na całym świecie reprezentuje ponad 155 000 agentów i to oni są najlepszą wizytówką firmy. Każdego dnia z pasją i oddaniem doradzają ponad 61 mln klientów i są twarzą Generali. W Polsce firma współpracuje z przeszło 5 tysiącami agentów. Są bohaterami Generali, którzy z empatią i zrozumieniem dostarczają klientom spersonalizowane produkty i usługi.

Wyróżnienie z rąk redaktor naczelnej Gazety Ubezpieczeniowej – Aleksandry Wysockiej, odebrali: Roger Hodgkiss, członek zarządu Generali Polska, Bartosz Kwieciński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej oraz odpowiedzialna za przygotowanie polskiej wersji spotów i realizację kampanii w naszym kraju – Sylwia Snopkiewicz, Kierownik Działu Marketingu.

Kampania wystartowała najpierw we Włoszech i Hiszpanii, następnie w Polsce, Indonezji, na Węgrzech i w Austrii oraz w kilku innych krajach, w których Grupa prowadzi działalność. Działania prowadzone są za pośrednictwem różnych kanałów – telewizja, prasa, radio, outdoor, media społecznościowe i inne kanały internetowe. Obejmują współczesny miks mediów cyfrowych i są skierowane do określonych segmentów, które cieszą się największym zainteresowaniem Grupy.

Źródło materiału i zdjęcia głównego: biura pasowe Genrali

Generali kampania reklamowa

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCzy USA zablokuje TikToka?
e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie?

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow