site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą
9.03.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania reklamowa marki Dafi z nową ambasadorką, Joanną Krupą

image_processing20230301-207333-9j4kp3

Wystartowała kampania reklamowa marki Dafi. Najnowsze działania marki to zachęta do świadomego odejścia od jednorazowych butelek na wodę i używania jej produktów. Nową ambasadorką została Joanna Krupa.

Marka zaangażowała do swoich działań nową ambasadorkę – Joannę Krupę, popularną modelkę i osobowość telewizyjną. „Moda od Dafi – Woda od Dafi” to nośna idea, dzięki której autorzy kampanii oryginalnie wpisali butelki filtrujące Dafi w dominujące trendy i zmiany postaw konsumenckich, mówiąc o rzeczach ważnych dla środowiska i konsumentów, ale bez moralizowania i pouczania.  

– Razem z nową ambasadorką marki, mówimy jasno, co jest passe, a co must have, gdy chcesz pić wodę nie obciążając planety i swojego portfela – mówi Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.

Kampanii towarzyszy autorski utwór muzyczny skomponowany przez duet Bartłomieja Marszałka i Anity Dudczak.

Agencja odpowiada za strategię i kreację działań. W ramach kampanii przygotowano spot TV, spoty digital, dedykowany landing page oraz materiały promocyjne dla sieci handlowych i spoty radiowe. Spoty reżyserował Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B, za kamerą stanął operator Bartek Cierlica, nadzór nad produkcją sprawowało studio ISTV, za postprodukcję odpowiadały studia Miło i Głośno oraz zespół motion Opus B.

ambasador Dafi Joanna Krupa kampania reklamowa spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKomunikacja z klientami coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują część procesów rekrutacyjnych
Wystartowało badanie 2. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow