site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania ŚniaDanio - nowa metoda na porannego Głoda!
19.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kampania ŚniaDanio – nowa metoda na porannego Głoda!

śniadanio

Na zmagania z Małym Głodem i jego sprzymierzeńcem, Burczkiem, nadchodzi z odsieczą ŚniaDanio! To nowa przekąska od marki Danio, czyli połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach.

ŚniaDanio to nowa kategoria produktów od Danone stworzona jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Jego koncepcja oparta została na prawdziwych doświadczeniach z codziennego, zabieganego życia. Zdarzają nam się poranki, gdy przez brak czasu na przygotowanie porządnego śniadania, wychodzimy z domu w mało przyjemnym towarzystwie porannego Głoda. Z pomocą przychodzi tu właśnie nowe ŚniaDanio – połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców w 3 wersjach smakowych.

Kampanię ŚniaDanio utrzymano w rozpoznawalnym przez konsumentów humorystycznym klimacie. Jednak w odróżnieniu od dotychczasowych działań, obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu. Burczek, bo tak ma na imię, jest członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.

– Konsumenci coraz częściej szukają produktów, które odpowiadają na ich potrzeby w sposób komplementarny. Jako lider kategorii chcemy realizować te oczekiwania, stąd stworzenie nowego produktu. Zależało nam na tym, aby wraz z rozwojem portfolio Danio, szła także zmiana na poziomie komunikacyjnym. Nowa kampania dla ŚniaDanio jest tego wyrazem – komentuje Zofia Legierska, kierownik marki Danio.

Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, natomiast zakupem mediów digital – agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Danio kampania kampania reklamowa reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMessenger przypomni nam o odpowiedziach na wiadomości
W imię lepszych standardów mediów – polska koalicja “Marketerzy dla lepszych badań”

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow