site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania społeczna "Pierwsza doba bez smogu"
27.12.2018  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w reklamówka pomysłów

Kampania społeczna „Pierwsza doba bez smogu”

Pierwsza Doba bez Smogu_ambasadorzy

Smog jest coraz poważniejszym problemem. Wydaje się, że trudno zapanować nad tym, co dzieje się z naszym klimatem, a także zdrowiem. Kampania “Pierwsza doba bez smogu” zachęca do działań antysmogowych i podkreśla ważność tego tematu.

Global Compact Network Poland wraz z agencją Walk są twórcami kampanii społecznej „Pierwsza doba bez smogu”. Ma ona na celu uświadomienie ludziom, jak ważną kwestią jest walka ze smogiem oraz jak sporych rozmiarów stało się to zjawisko atmosferyczne. Ambasadorzy akcji, znani aktorzy, celebryci, piosenkarze, dziennikarze tłumaczą na stronie www.pierwszadobabezsmogu.pl, co wpływa na złą jakość powietrza, którym oddychamy.

Każdy może dołączyć do inicjatywy na Instagramie, aby symbolicznie wstrzymać smog na 24 godziny i w ten sposób zwrócić uwagę na wagę problemu, który nas dotyczy. Zamysł jest taki, aby zaangażować jak najwięcej osób i zebrać wspólnie całą dobę bez smogu.

Na profilach publicznych w aplikacji należy zamieścić film, podczas którego wstrzymuje się oddech i oznaczyć tagiem/znacznikiem akcji @wstrzymajsmog. Wszystkie zarejestrowane wstrzymane oddechy sumują się do głównego licznika. Sami ambasadorzy zebrali łącznie 45 minut „czystego powietrza”.

Kampania rozpoczęła się wraz z sezonem grzewczym, w listopadzie i wciąż można wziąć w niej udział.

kampania kampania społeczna reklama społeczna

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpis„Siła narracji marketingowej” S. Hejnowskiego i M.Bujko
20 pomysłów na nowy content z monitoringu mediów cz. 1

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • screen-post-hIXmJH9xhoo-unsplash
    Video spot, rewarded czy virtual OOH? Sprawdzone sposoby na kampanię w mobile gamingu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow