site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kampania "Zwierzęta nie są świątecznym prezentem"
21.01.2019  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w reklamówka pomysłów

Kampania „Zwierzęta nie są świątecznym prezentem”

dog-3301348_1920

Boże Narodzenie już za nami, ale niejednokrotnie prezenty podarowane w tym okresie często bywają nietrafione. PETA Deutschland stworzyła kampanię społeczną, która zwraca uwagę na problem poświątecznego wyrzucania prezentów… tych żywych, które w nowym domu miały być wiernymi towarzyszami.

Niemiecka organizacja non-profit, PETA Deutschland, która walczy o etyczne traktowanie zwierząt, postanowiła zwrócić szczególną uwagę na problem bezmyślnych prezentów na Święta. Właśnie w postaci czworonogów. W mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) powstała kampania społeczna “Animals Are Not Christmas Gifts” – „Zwierzęta nie są świątecznym prezentem”.

W ferworze świątecznych zakupów niektórzy wpadają na pomysł podarunku w postaci psa lub kota. Dopiero po kilku tygodniach dociera do nich, że tak naprawdę nie ma miejsca na pupila albo przeszkadza on w wyjeździe na ferie lub wakacje, gdyż nie ma go z kim zostawić. Zwierzęta te lądują na ulicy, na mrozie, porzucone i samotne. PETA nie godzi się na traktowanie ich w ten sposób i sprzeciwia się “żywym prezentom”.

Kampania wykroczyła poza sieć, gdy na zlecenie PETA agencja Serviceplan Campaign International GmbH umieściła w przestrzeni miejskiej w Hamburgu psie figurki wykonane ze świątecznych lampek, przywiązane do słupów.

Skojarzenie lampek z okresem świątecznym ma być powodem do zastanowienia się, czy na pewno warto robić takie prezenty. Organizacja podkreśla, że zwierzęta nie są właściwym podarunkiem i należy je adoptować świadomie, a nie pod wpływem emocji. O tym, jak istotne jest podjęcie właściwej decyzji w tej kwestii PETA Deutschland podkreśla na swojej stronie.

 

kampania społeczna non-profit

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpisAsystent Google już oficjalnie w Polsce!
Praktyczne porady i narzędzia do dystrybucji contentu

Podobne wpisy:

  • IAA_Polska_grafika_MySanctions
    Ruszyła MySanctions - kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji
  • Baner
    CSR w branży optycznej

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...