site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Karmimy wyobraźnię - Creative things conference szuka prelegentów!
31.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Karmimy wyobraźnię – Creative things conference szuka prelegentów!

Creative things

Creative Things Conference to wyjątkowe spotkania ludzi kreatywnych. Bycie obserwatorem rzeczywistości i silna potrzeba tworzenia to czynniki wypychające marzycieli na wyżyny sukcesu. W trakcie konferencji wysłuchasz wystąpień pisarzy, filmowców, malarzy, copywriterów, artów i wszystkich tych, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem. Podzielą się z Tobą swoją definicją procesu twórczego i z pewnością zainspirują Twoją wyobraźnię.

– Bycie obserwatorem to jedna z ważniejszych cech każdego twórcy. Na Creative Things Conference nakarmisz swoją wyobraźnię. To także wspaniała okazja do tego, by poznać inne twórcze dusze, które realizują się w różnych zawodach. Niech kreatywność stanie się czynnikiem łączącym różne branże – mówi Katarzyna Szybowska, organizatorka i pomysłodawczyni wydarzenia.

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie konferencji.

Pierwsza edycja odbędzie się już tego roku w Warszawie. Datę i dokładne miejsce poznamy już wkrótce.

Strona wydarzenia dostępna jest również na Facebooku.

konferencja kreatywność

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEtyka w public relations – szansa czy problem? Wyniki badań
Karuzela emocji, czyli wizerunek matki w kampaniach marketingowych

Podobne wpisy:

  • Screenshot_3
    Mobile Trends for Experts - konferencja, na której nie może Cię zabraknąć!
  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow