site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Karmimy wyobraźnię - Creative things conference szuka prelegentów!
31.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Karmimy wyobraźnię – Creative things conference szuka prelegentów!

Creative things

Creative Things Conference to wyjątkowe spotkania ludzi kreatywnych. Bycie obserwatorem rzeczywistości i silna potrzeba tworzenia to czynniki wypychające marzycieli na wyżyny sukcesu. W trakcie konferencji wysłuchasz wystąpień pisarzy, filmowców, malarzy, copywriterów, artów i wszystkich tych, którzy na co dzień zajmują się kreowaniem. Podzielą się z Tobą swoją definicją procesu twórczego i z pewnością zainspirują Twoją wyobraźnię.

– Bycie obserwatorem to jedna z ważniejszych cech każdego twórcy. Na Creative Things Conference nakarmisz swoją wyobraźnię. To także wspaniała okazja do tego, by poznać inne twórcze dusze, które realizują się w różnych zawodach. Niech kreatywność stanie się czynnikiem łączącym różne branże – mówi Katarzyna Szybowska, organizatorka i pomysłodawczyni wydarzenia.

Zapraszamy do kontaktu poprzez formularz na stronie konferencji.

Pierwsza edycja odbędzie się już tego roku w Warszawie. Datę i dokładne miejsce poznamy już wkrótce.

Strona wydarzenia dostępna jest również na Facebooku.

konferencja kreatywność

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEtyka w public relations – szansa czy problem? Wyniki badań
Karuzela emocji, czyli wizerunek matki w kampaniach marketingowych

Podobne wpisy:

  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas
  • whitepress_konferecja_seo_content_camp_z_ro_dlo_canva
    WhitePress® organizuje w Polsce pierwszą edycję konferencji SEO & Content Camp

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Dezinformacja i fake newsy nasiliły się po wybuchu wojny. Szczególnie podatni młodzi ludzie
  • Rynek e-commerce pod lupą UOKiK. Przedsiębiorcy naruszający przepisy muszą się liczyć z dotkliwymi karami
  • Na pograniczu strategii i egzekucji – urodzinowa konferencja More Bananas

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...