site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kasia Sokołowska ambasadorką Samsung AiDresser
30.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kasia Sokołowska ambasadorką Samsung AiDresser

Kasia Sokołowska, najpopularniejsza polska reżyserka pokazów mody, znana z doskonałego stylu i zamiłowania do pięknych kreacji, została ambasadorką Samsung AirDresser.

W ramach współpracy powstał 30-sekundowy spot pokazujący dzień z życia ambasadorki. Kasię zobaczyć możemy w różnych stylizacjach, w zależności od pory dnia i okazji – m.in. w wełnianym płaszczu, skórzanej spódnicy, garniturze i satynowej sukience. Wszystkie te elementy garderoby łączy jedno – można je bezpiecznie odświeżać w szafie parowej Samsung AirDresser.

Celem kampanii z Kasią Sokołowską jest podkreślenie zalet minimalistycznej szafy składającej się z wysokiej jakości ubrań, a także zwrócenie uwagi na kwestię odpowiedniej ich pielęgnacji, aby służyły nam jak najdłużej. Jest także sposobem na dotarcie do nowej grupy odbiorców oraz budowanie świadomości konsumentów na temat Samsung AirDresser, który stanowi rewolucję w dbaniu o garderobę.

Zakres współpracy obejmuje kanały w mediach społecznościowych Kasi Sokołowskiej i Samsung, kampanię w digitalu, działania PR-owe, a także komunikację in-store. Za współpracę, produkcję sesji zdjęciowej i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLR&Y, a za działania PR agencja d*fusion communication. Kampania wystartowała na początku br.

ambasador kampania reklamowa Kasia Sokołowka Samsung współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis„Bez wody nie ma Ż” – wspólna akcja Żywiec Zdrój oraz Grupy Żywiec
Król rapu Białas tańczy dla Rak’n’Roll Music

Podobne wpisy:

  • Książka Kotlera
    Guru marketingu, Kotler, o najciekawszych kampaniach w Polsce!
  • Zdj. HalfPrice_8
    HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow