site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kaufland promuje wegetariańskie burgery w erotyczny sposób
7.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kaufland promuje wegetariańskie burgery w erotyczny sposób

amirali-mirhashemian-uhgJYtrO3fY-unsplash

Kilka dni temu, 24 sierpnia, znana sieć niemieckich hipermarketów opublikowała najnowszą reklamę swojego sklepu, promując wegetariańskiego burgera. Inspiracją do stworzenia klipu była książka Blanki Lipińskiej pt. “365 dni”. Efekt nie przypadł do gustu klientom.

Co zawiera spot?

Za przygotowanie materiału promującego serię produktów K-take it veggie była odpowiedzialna agencja Feno. W reklamie została przedstawiona para kochanków, którzy fizycznie przypominają głównych bohaterów słynnej serii. Co więcej, klip rozpoczyna się zdaniem „Dam Ci 365. 365 nocy i dni, żebyś się zakochała”, co jest parafrazą jednego z najpopularniejszych zdań wypowiedzianych w erotyku. W dalszej części spotu kobieta mówi, że już jest zakochana i podchodzi do burgera, aby go zjeść. Całość można zobaczyć na YouTube.

Jaka jest reakcja odbiorców?

Opinia klientów sklepu jest jednoznaczna, w zdecydowanej większości internauci wyrazili dezaprobatę, sugerując, że jest to jedna z najgorszych reklam sieci. Swoją negatywną postawę tłumaczą nieodpowiednią stylizacją na słynny erotyk, który według nich promuje kulturę gwałtu. Tylko nieliczni docenili fakt, że osoby odpowiedzialne za materiał postanowiły zachęcić konsumentów do zapoznania się z ofertą wegetariańskich produktów. 

Pomysł wykorzystania słynnej książki polskiej autorki jest dobry, ponieważ wspiera rodzimych autorów, lecz czy dobór klimatu był poprawny? O tym niech każdy zdecyduje sam.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: amirali mirhashemian/Unsplash

Kaufland spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisBack to school: Facebook wprowadza Centrum Edukatora
Facebook wprowadza zmiany na portalu, by ograniczyć reklamy polityczne i fake newsy

Podobne wpisy:

  • Zuza
    Plus z nową platformą komunikacyjną marki
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow