Działania w ramach kampanii widoczne są w telewizji, radiu, internecie, OOH, gazetkach promocyjnych oraz mediach własnych marki. Jest to pierwszy element szerszej platformy komunikacji. Za jej kompleksowe przygotowanie odpowiada agencja Schulz brand friendly.
W świecie, w którym wiele marek, w tym konkurencyjnych, komunikuje się za pomocą piosenki, brakowało wyróżnialnego formatu – zdrowego łupnięcia. Dlatego agencja Schulz brand friendly zaproponowała firmie Kaufland utwór zgodny z DNA brandu – rytmiczny i energetyczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance. Kawałek Super Gut Mo-Do to w interpretacji agencji Superłup, czyli superprodukty w supercenach dostępne jedynie w sobotę w Kauflandzie.
Utwór stanowił punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od TV, po digital. Wyznaczył kierunek graficzny i narzucił tonality całej komunikacji.
Cały utwór „Sobota Superłup” miłośnicy karaoke znajdą też na YouTube. Autorką słów jest Sylwia Kaczorowska z agencji Schulz brand friendly, aranż muzyczny przygotowali Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a swojego głosu użyczył Bartosz Gajdarski z SoundIT, będący też producentem wykonawczym.
Kampania „Sobota Superłup!” jest również pierwszym elementem szerokiej platformy komunikacji, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i atrakcyjnych ofertach w sklepach sieci Kaufland.
– Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu – że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea Soboty Superłup – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach. Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu. Który, powiem nieskromnie, jest po prostu super! – komentuje Sylwia Kaczorowska, copywriter z agencji Schulz brand friendly
Agencja Schulz brand friendly odpowiada za kompleksowe przygotowanie kampanii 360, w ramach której opracowała ideę kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego, scenariusze spotów radiowych, projekt key visuala i gazetki promocyjnej, pakiet materiałów digitalowych, kreacje OOH i działania non-standard.
Komentarze: brak