site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kaufland z hitem muzyki dance w nowej kampanii „Sobota Superłup!”
18.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kaufland z hitem muzyki dance w nowej kampanii „Sobota Superłup!”

Kaufland KV1920 x 1080

Działania w ramach kampanii widoczne są w telewizji, radiu, internecie, OOH, gazetkach promocyjnych oraz mediach własnych marki. Jest to pierwszy element szerszej platformy komunikacji. Za jej kompleksowe przygotowanie odpowiada agencja Schulz brand friendly.

W świecie, w którym wiele marek, w tym konkurencyjnych, komunikuje się za pomocą piosenki, brakowało wyróżnialnego formatu – zdrowego łupnięcia. Dlatego agencja Schulz brand friendly zaproponowała firmie Kaufland utwór zgodny z DNA brandu – rytmiczny i energetyczny, mocny w wyrazie, znany wszystkim hit muzyki dance. Kawałek Super Gut Mo-Do to w interpretacji agencji Superłup, czyli superprodukty w supercenach dostępne jedynie w sobotę w Kauflandzie.

Utwór stanowił punkt wyjścia do przygotowania pakietu materiałów wspierających kampanię – od TV, po digital. Wyznaczył kierunek graficzny i narzucił tonality całej komunikacji.

Cały utwór „Sobota Superłup” miłośnicy karaoke znajdą też na YouTube. Autorką słów jest Sylwia Kaczorowska z agencji Schulz brand friendly, aranż muzyczny przygotowali Nieustraszeni Łowcy Dźwięków, a swojego głosu użyczył Bartosz Gajdarski z SoundIT, będący też producentem wykonawczym.

Kampania „Sobota Superłup!” jest również pierwszym elementem szerokiej platformy komunikacji, która ma służyć do przekazania informacji o okazjach cenowych i atrakcyjnych ofertach w sklepach sieci Kaufland.

– Pomysł na sobotnią komunikację przyszedł wraz z muzycznym skojarzeniem, a to narodziło się z prostego insightu – że Polak w sobotę (szczególnie przed niehandlową niedzielą) lubi się dobrze obłupić. Stąd idea Soboty Superłup – sobotniego wysypu superproduktów w supercenach. Jest konkret, jest moc, jest porządne łupnięcie, czyli coś, czego od dawna brakowało w komunikacji sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce. Jest też spora dawka pozytywnego szaleństwa, które zdecydowanie buduje potencjał viralowy konceptu. Który, powiem nieskromnie, jest po prostu super! – komentuje Sylwia Kaczorowska, copywriter z agencji Schulz brand friendly

Agencja Schulz brand friendly odpowiada za kompleksowe przygotowanie kampanii 360, w ramach której opracowała ideę kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego, scenariusze spotów radiowych, projekt key visuala i gazetki promocyjnej, pakiet materiałów digitalowych, kreacje OOH i działania non-standard.

kampania reklamowa Kaufland reklama

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPrzebudowa Facebooka – kolejne zmiany w serwisie
E-commerce sięga po innowacje, by poprawić interakcję z klientem. Nowe technologie mają zwiększyć sprzedaż

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow