site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
22.08.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Kawa dla wszystkich! Facebook serwuje użytkownikom darmową kawę i lekcję prywatności

OSXKWM0

Najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie otwiera w Londynie niestandardową kawiarnię. Wszystkich odwiedzających częstuje darmową kawą oraz edukuje na temat zarządzania prywatnością w mediach społecznościowych.

Ile obserwujących ma Twoja prywatność?

Facebook to fenomen naszych czasów. Wirtualne miejsce spotkań dla milionów ludzi z całego świata, którzy być może nie mieliby innej możliwości nawiązania ze sobą kontaktu. To miejsce na zarówno błyskotliwe i masowe udostępnianie informacji, których zasięgi są porównywalne z siłą oddziaływania TV lub większe. 

Z platformy korzysta obecnie ponad 2 mld ludzi na świecie, a dziennie aktywnych jest prawie 1,5 mld osób. Według szacowań Facebooka aż ¼ użytkowników serwisu w Wielkiej Brytanii nie wie, jak chronić swoją prywatność i dane na profilu. Portal udostępnia pomocny panel “Ustawienia i narzędzia prywatności”, ale wciąż zbyt mała ilość użytkowników umie go prawidłowo skonfigurować. 

Facebook Caffe

Espresso, Latte czy Cappuccino? Smak ulubionej kawy będziesz mógł dostać prosto od Marka Zuckenberga. Twórcy serwisu zaplanowali cykl działań, które mają na celu zwiększenie ochrony prywatności użytkowników. W tym celu powstanie oryginalna kawiarnia w Londynie w The Attendat na Great Eastern Street. Lokal czynny będzie przez 2 dni tj. 28 i 29 sierpnia 2019. Klienci kawiarni otrzymają darmową kawę w zamian za udział w lekcji na temat. kontroli prywatności. 

Specjalnie przeszkoleni konsultanci pokażą użytkownikom Facebooka, jakie ustawienia prywatności oraz ich funkcje są dostępne, a także nauczą, jak prawidłowo nimi zarządzać. Dodatkowo pomogą skonfigurować aplikacje, które są nieodłącznym elementem serwisu. Firma planuje otworzyć kolejne 4 kawiarnie na terenie Wielkiej Brytanii pomiędzy 28 sierpnia a 5 września 2019. 

Najnowszy pomysł twórców Facebooka ma na celu podnosić świadomość użytkowników na temat przetwarzania ich danych osobowych. Ponadto chcą wyeliminować zagrożenia wynikające z aktywnej działalności w social media i szeroko edukować na temat bezpieczeństwa w sieci.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by Freepik

Facebook prywatność social media
Poprzedni wpisPiwo #Hutnicze DNA – wspólny projekt Browaru Pilsweizer i klubu siatkarskiego
Ogłoszenia, jakich nie znaliście – nadchodzi „Allegro Lokalnie”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow