site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Kiedy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka? - konferencja Xperts.PM
17.04.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Kiedy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka? – konferencja Xperts.PM

xperts_wydarzenie

Specjaliści przekonują, że sztuczna inteligencja już teraz potrafi więcej, niż nam się wydaje. Czy dożyjemy czasów, w których w pracy zastąpi człowieka? 24 kwietnia w Krakowie odbędzie się kolejna konferencja z cyklu Xperts.PM.

Podczas kwietniowej edycji wydarzenia zaproszeni eksperci, rozwijający temat A.I. w nauce i biznesie, dyskutować będą o perspektywach rozwoju i możliwościach wykorzystania machine learning oraz sztucznej inteligencji. Jeśli interesujesz się nowymi technologiami i chcesz wziąć udział w dyskusji o rozwiązaniach przyszłości – zarejestruj się na stronie projektu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Konferencja o temacie przewodnim „A.I. – Kiedy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka?” odbędzie się 24 kwietnia, jak zawsze o godz. 18:00, w TAURON Arena Kraków.

 

Xperts.PM to cykliczne konferencje, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na  temacie i efektywne zdobycie wiedzy.

konferencja sztuczna inteligencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisModowy ranking polskich miast
Włącz się z nami na PR!

Podobne wpisy:

  • Teksty generowane przez sztuczną inteligencję
    Teksty generowane przez sztuczną inteligencję mogą stanowić poważne zagrożenie dla użytkowników
  • 1200x628 linkpost SM(9)
    Styczniowy DIMAQ Voice z trendami i sztuczną inteligencją

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow