site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Knowledge matters! Xperts.PM – cykl nowatorskich konferencji oficjalnie rozpoczęty!
6.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Knowledge matters! Xperts.PM – cykl nowatorskich konferencji oficjalnie rozpoczęty!

20

27 lutego w Tauron Arena Kraków odbyła się pierwsza w tym roku konferencja Xperts.PM. Wydarzenie zainaugurowało cykl comiesięcznych interaktywnych spotkań, podczas których zaproszeni eksperci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z publicznością oraz uczestniczą w otwartej dyskusji na wybrany przez organizatorów temat. Tym razem dyskutowano o Big data, jako problemie i wyzwaniu dla współczesnego biznesu.

Cenna wymiana doświadczeń

Środowe spotkanie było okazją do konfrontacji, wymiany doświadczeń i podejścia ekspertów do big data. Podczas dynamicznej dyskusji, do której jak zawsze zaproszona została publiczność, eksperci prezentowali swoje spojrzenie na problem przetwarzania i wykorzystywania w odpowiedni sposób różnego rodzaju danych. Dyskutowano również na temat perspektyw dalszego rozwoju dziedzin nauki i biznesu bazujących na pozyskiwanych informacjach, a także kierunkach studiów dedykowanych przyszłym data scientists.

W spotkaniu udział wzięli: Mateusz Muryjas (Fundacja Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych), Andrzej Ogonowski (SMSAPI), Hubert Tworkowski (Synerise), Tomasz Wesołowski (Edward – AI Powered Sales Assistant) oraz gość specjalny – Krzysztof Kluza (Prodziekan ds. Kształcenia Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Inżynierii Biomedycznej AGH Kraków). Moderatorem była Aneta Wątor.

– Frekwencja podczas konferencji „Big Data – Big Problem. Nowe wyzwania dla ludzkości” potwierdza, że zainteresowanie tematem transformacji cyfrowej i jej konsekwencji dla biznesu oraz klienta końcowego stale rośnie. Konferencje takie jak Xperts.PM pozwalają poznać temat z praktycznego punktu widzenia i perspektywy różnych branż. Cieszy nas fakt, że w jednym miejscu udaje nam się gromadzić przedstawicieli różnych środowisk i zaspokoić ich ciekawość tematu odpowiedziami na pytania, których było bardzo wiele – komentuje Tomasz Orzechowski, prezes 365 agencja i współorganizator spotkania.

Xperts.PM to cykliczne konferencje, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy. Wydarzenie odbywa się zawsze w ostatnim tygodniu miesiąca o godzinie 18:00 w Krakowie. Uczestnicy mogą wziąć udział w spotkaniu bezpłatnie lub też cegiełką za 50 zł wesprzeć charytatywny cel.

Big Data konferencja

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCut the Mustard z lokalną odsłoną kampanii Jaguara Set The Pace
Jak przekuć informację prasową w „news” dla mediów?

Podobne wpisy:

  • Screenshot_3
    Mobile Trends for Experts - konferencja, na której nie może Cię zabraknąć!
  • 6 urodziny More Bananas
    Na pograniczu strategii i egzekucji - urodzinowa konferencja More Bananas

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow