site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący
2.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” wybrała Komitet Sterujący

źródło: www.iaa.org.pl

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” podczas swojego pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała Komitet Sterujący, który będzie zarządzał jej pracami.

W skład Komitetu weszli eksperci ze strony marketerów z najważniejszych sektorów reklamowych: retailu, farmacji, branży spożywczej, kosmetyczno-detergentowej, telekomunikacyjnej, agd, motoryzacyjno-paliwowej i finansowej. Pierwszym zadaniem, nad którym pochyli się Koalicja pod przewodnictwem Komitetu, jest opracowanie merytorycznych oczekiwań marketerów wobec systemu badań konsumpcji mediów w Polsce.

Eksperci, którzy kierują pracami Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań”, to:
– Małgorzata Dzięgielewska-Sojka (Play),
– Aleksandra Gawlas-Wilińska (Henkel Polska),
– Jerzy Hołub (Mastercard),
– Rafał Jakubowski (mBank),
– Szymon Jóźwiak (Philips Polska),
– Ewelina Kraskowska (USP Zdrowie),
– Irena Pobłocka (Grupa Lotos),
– Izabela Pontus (Grupa Maspex),
– Dorota Wrotek-Gut (Jeronimo Martins).

– Cały czas jesteśmy otwarci na to, by do Komitetu dołączyły kolejne osoby, zarówno z obecnego grona członków Koalicji, jak i spośród tych, którzy rozważają dołączenie do naszej grupy  – zauważa Małgorzata Dzięgielewska-Sojka z Play. – Chciałabym podkreślić, że do Koalicji, a tym samym prowadzonych przez nią prac, może włączyć się każdy marketer – dodaje.

Dokładny harmonogram i sposób opracowania briefu marketerów dotyczącego nowego badania mediów będzie gotowy jeszcze w sierpniu.

– Gdy wszystkie ustalenia dotyczące sposobu prac i harmonogramu zostaną potwierdzone, planujemy poinformować o nich rynek. Podstawą działania Koalicji jest pełna transparentność prowadzonego przez nas procesu – podkreśla Jerzy Hołub z Mastercard.

W skład Koalicji „Marketerzy dla Lepszych Badań” wchodzi obecnie 40 ekspertów pracujących w firmach takich jak: Bank Millenium, BNP Paribas Bank Polska, COTY, Decathlon, Eurobank, FCA Group, Grupa Lotos, Grupa Maspex, Henkel Poland, Jeronimo Martins (Biedronka), Jeronimo-Martins (Hebe), McDonald’s Polska, MARS, Mastercard, mBank, Media Saturn, Mitsubishi Motors, Philips Polska, Play, Santader Bank SA, USP Zdrowie, Volksvagen Group (Seat), Wedel i Visa. Grono ekspertów zrzeszonych w tej grupie cały czas powiększa się.

Wsparcia organizacyjnego udziela tej inicjatywie biuro IAA Polska.

biznes marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWrześniowy CRASH Mondays № 31: Employer branding versus marketing (Kraków)
Zaangażowanie mikroinfluencerów a zasięgi celebrytów – 5 typów influencerów

Podobne wpisy:

  • jakob-owens-mQxttWjHFjA-unsplash
    Top trendy 2023 w reklamie wideo
  • computer-gb59977d75_1280
    Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow