site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Kobiece wsparcie w czarnym wydaniu
10.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Kobiece wsparcie w czarnym wydaniu

omar-lopez-auEe5lKHZCw-unsplash

W ciągu kilkunastu ostatnich dni użytkowniczki opublikowały na Instagramie kilka milionów czarno-białych zdjęć, dodając do wpisu hashtagi #WomenSupportWomen oraz #ChallengeAccepted, a także nawołując do podobnych działań kolejne internautki. Ich aktywność jest gestem solidarności i wsparcia z innymi kobietami.

Kto i dlaczego zapoczątkował wyzwanie?

Pierwszą czarno-białą fotografię udostępniła 18 lipca brazylijska dziennikarka Ana Paula Padrao, która nominowała kolejną osobę. Przyczyn nowej aktywności można dopatrywać się w dwóch sytuacjach. Motywem najprawdopodobniej jest protest Aleksandry Ocasio-Cortez amerykańskiej kongresmenki, sprzeciwiającej się używaniu języka przemocy wobec kobiet w działaniach politycznych. Tariro Mzezewa, korespondentka New York Tmes’a sądzi jednak, że powodem, dla którego na Instagramie pojawiło się mnóstwo charakterystycznych zdjęć, jest chęć wyrażenia dezaprobaty wobec wysokiego wskaźnika zabójstw kobiet w Turcji.

Challenge w wykonaniu gwiazd

Do akcji przyłączyły się kobiety z całego świata, m.in. Jennifer Aniston, Eva Longoria czy Natalie Portman. Swoje czarno-białe zdjęcia postanowiły opublikować również polskie celebrytki np. Anna Lewandowska, Joanna Krupa, Małgorzata Kożuchowska, Joanna Przetakiewicz, a także Anna Dereszowska. Poniżej znajduje się kilka przykładowych postów.

https://www.instagram.com/p/CDKzW-HDogh/
https://www.instagram.com/p/CDLw3vXBfXp/
https://www.instagram.com/p/CDQTu9rBfPW/
Jak można dołączyć do akcji?

Swój gest wsparcia na Instagramie może okazać każda kobieta, posiadająca konto na tym portalu. Wystarczy, że opublikuje swoją fotografię w czarno-białym kolorze, oznaczy swój post hashtagiem #ChallengeAccepted lub #WomenSupportWomen, a także wskaże inne użytkowniczki, które powinny pójść w jej ślady. 

Co jakiś czas pojawiają się różne działania internautów mające zaangażować miliony ludzi. Jednak to wyzwanie pokazuje, jak ważna jest solidarność, wsparcie i siła kobiet, które panie powinny ofiarowywać sobie wzajemnie każdego dnia. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Omar Lopez/Unsplash

#ChallengeAccepted #WomenSuportWomen Instagram kobiety przemoc

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTwitter wprowadza kolejne nowości w aplikacji
Jak kłopotliwą sytuację przekuć w sukces? mBank to potrafi!

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow